Droomvlucht door Ruby Segers

ruby segers

Met onze groep 2 van de kindercast van Droomvlucht hadden we altijd erg veel lol.

Samen met Sarah, Cas, Chantal, Yuna, Lasse, Kirsten, Ole, Melody, Juliana, Serra, Joris & Niels heb ik erg gelachen maar ook flink gehuild toen we op vrijdag 9 april voor de laatste keer op het podium van het Efteling theater stonden.

Droomvlucht was een hele mooie musical waar hele kleine kinderen maar ook kinderen van mijn leeftijd en zelfs mijn opa en oma enorm van genoten.

Voor ons was het achter de schermen ook erg leuk om grapjes te maken met de volwassen cast. Ik mocht in 2 flashback scènes (dat er terug wordt gekeken naar iets dat in het verleden plaatsvond) als de jonge oma Amyra, spelen met Elfenkoning Oberon en Trollenkoning Furius. En voordat Oberon en ik opkwamen stonden wij samen onder het podium en maakten we grapjes en kietelden we elkaar net zo lang totdat we krom lagen van het lachen. Dan moesten we weer serieus worden om onze scènes te spelen. Ook had ik veel lol met Yuna (nu mijn BFF2!!!) we gingen bijvoor beeld een keer samen in de wc zitten en aten stiekem van iemand zijn traktatie, maar toen kwamen Melody en Ole binnen en wij schrokken ons te pletter maar te gelijkertijd moesten we ook erg lachen, maar dan wel in stilte. Opeen deed Yuna iets heel grappigs: ze deed de deur van het slot en deed hem weer dicht, wij hoorden van de andere kant heel veel gelach en ook wij proestten het uit. We deden nog een paar keer het zelfde en toen kwamen we er uit omdat we niks meer hoorden. We schrokken enorm want  Melody en Ole stonden er nog steeds en begonnen nog harder te lachen dan ervoor. Later bleek dat Yuna en ik knal rood waren geworden van het lachen.

Je begrijpt dat de kindercast groep 2 van Droomvlucht erg veel lol heeft gehad met elkaar en ook met de grote cast.

En binnenkort hebben we ook onze eerste reünie, hopelijk volgen er daarna nog een heleboel!!!!!

ruby-segers4

Heel veel liefs van Ruby Segers (een echte elf )

Eén reactie op “Droomvlucht door Ruby Segers

  1. hallo,ik zou er alles voor over hebben om in echte musicals te spelen. Ik ben 13 jaar klein en heb blond haar. Ik wil wat met mijn leven doen en acteren is echt mijn droom. Groetjes India.

Plaats een reactie