Chaplin de musical

Meespelen in Charlie Chaplin was voor mij een droom die uitkwam.
Het is tof om een solo stukje te mogen zingen, en om te mogen acteren met al die geweldige acteurs en actrices.
Maar het belangrijkste is: plezier hebben.
En ik heb heel veel plezier gehad tijdens mijn optredens.
Ik had nooit verwacht, dat deze zou droom zou uitkomen, dat ik zoveel zou mogen optreden.
Als ik op het podium sta, samen met de anderen, kan ik er echt van genieten om in de zaal te kijken naar al die mensen die speciaal voor ons zijn gekomen.
Het verhaal van Charlie Chaplin kende ik nog niet, ik dacht dat het saai was, maar het is een zeer toffe musical geworden.
En ik ben nu fan van Charlie Chaplin.
De sfeer tussen de kindercast is fantastisch, sommigen onder hen kende ik al van vorige musicals.
We zijn een hechte vriendengroep geworden.
Ook onze “nanny’s” zijn superleuk en doen allerlei leuke dingen met ons (spelletjes, rondleiding in de zaal, verstoppertje spelen, …)
De volwassen cast was ook heel lief voor ons en sommigen zorgen als echte moedertjes en vadertjes voor ons.
Ook als we probleem hebben (bv als we verloren waren gelopen), komen de “groten” ons altijd helpen.
Ik wou echt dat we nog maandenlang met Charlie Chaplin konden optreden.
En ik hoop dat ik mijn leven lang in musicals kan blijven spelen.
Robbe
Geef een reactie

