21 mei ben ik naar de Tweeling geweest

21 mei ben ik voor de 4e x naar de Tweeling geweest, in het nieuwe Luxor theater in Rotterdam. Voordat de deuren opengingen was er de mogelijkheid om een tentoonstelling te bekijken; ik had hem al 3x bekeken, maar ik besloot om hem nog een x te bekijken.  Even later begon de show, ik zat op het eerste balkon op de eerste rij in het midden, de perfecte plek om een musical te kijken. De volwassen cast bestond uit: Hanna van Vliet, Rosa da Silva, William Spaaij en Joost Kramer (vlgns mij). De kleine Anna werd gespeeld door Vanja Maters en de kleine Lotte door Lianne Heijne. Ik ging toen speciaal voor Lianne naar de musical, omdat ik haar goed ken. Lianne & Vanja zijn heel erg goed als de kleine tweeling. Vanja en Lianne hebben beide een hele, schattige en leuke uitstraling en fijne zangstemmen om naar te luisteren. In de pauze speelden ze heel synchroon met de blokken en dat was heel erg leuk om te zien. Bij het einde van de show, kreeg de hele cast een hele lange staande ovatie, je zag dat iedereen trots was op de show die zo neergezet was! Het was een mooie en goede show, de beste van de 4 die ik gezien heb. Na de show moest ik even wachten op Lianne, toen liep ineens Hanna (Anna) voorbij in de foyer, daarna kwam Lianne en even later kwam Vanja ook nog voorbij. Het was een geweldige avond.
vanja lianne
Quinty
Geef een reactie

