Ik ben naar ‘De Tweeling’ geweest.

Ik ben afgelopen zondag (28 februari) naar musical ‘De Tweeling’ geweest. Van tevoren had ik al filmpjes gezien op YouTube, de making off van de musical gezien en de cd al een aantal keer geluisterd. Ik was erg benieuwd en heb er erg lang naar uitgekeken. Ik wist van tevoren niet welke kinderen de rol van kleine Anna en Lotte zouden spelen, ik zat erg ver vooraan en kon daarom meteen zien dat het Olivia (kleine Anna) en Cato (kleine Lotte) waren.

olivia cato

Ik heb heel erg genoten van de musical, alles klopt: het script, de muziek, het licht en vooral de cast. Het samenspel tussen hoofdrolspeelster Hanna van Vliet (Anna) en Rosa da Silva (Lotte) was erg indrukwekkend. Toen in de pauze de kleine tweeling het toneel op kwam om met de blokken te spelen vond ik dit erg creatief bedacht, hierdoor heb je toch iets om naar te kijken in de pauze. Naderhand ben ik nog op de foto geweest met Hanna van Vliet. Al met al een hele geslaagde dag en ik zou ‘De Tweeling’ aan iedereen aanraden.

Elles

Eén reactie op “Ik ben naar ‘De Tweeling’ geweest.

Geef een reactie

