Hallo lieve allemaal

Ik heet Jasmijn Nicaise en ben 11 jaar oud.

Al vanaf dat ik kan lopen en praten houd ik heel erg van dansen en zingen.
Toen ik 5 jaar oud was ben ik gaan dansen en vanaf mijn 8ste jaar ook
musicallessen gaan volgen, dit was mijn lust en mijn leven, alles wat ik
leuk vond bij elkaar.
Op mijn 10de heb ik mijn eerste auditie gedaan voor Waanzinnig gedroomd. 
Ohh ik was nog nooit zo zenuwachtig geweest maar toen ik daar eenmaal stond
ging het gelukkig goed en de eerste ronde door, ik was zo blij! 
Uiteindelijk ben ik het niet geworden, ik was niet het type wat ze zochten,
tja dat kan natuurlijk maar dit smaakte wel naar meer, ik vond het zo gaaf.
Wat later kwam de auditieoproep van de sprookjesmusical Klaas Vaak, na het
insturen van mijn auditieformulier mocht ik komen auditeren voor de rol van
Roodkapje.
Na een super spannende auditiedag kreeg ik een aantal dagen later een
telefoontje van Lonneke... Ze zei : Jasmijn zou jij Roodkapje willen zijn!!!
Ik viel bijna van de trap, ik was zo ontzettend blij.
Mijn droom kwam uit.
Het was een waanzinnig mooie tijd, zoveel lieve mensen een te gekke musical,
al die prachtige theaters in Nederland en België en zoveel geleerd.
Maar aan alles komt een eind, pff dat vond ik het moeilijkst van allemaal,
dikke tranen van geluk dat ik dit mee mocht maken en van verdriet dat er aan
dit sprookje een einde kwam.
jasmijn ni
Vrij snel daarna kreeg ik een auditieoproep van Stage Entertainment, ze
zochten een nieuwe kindercast voor The Sound of Music zomertour.
Ik dacht als het me toch eens zou lukken om hierin mee te mogen spelen, een
prachtige musical, mooie muziek, super gaaf decor, en ook nog een spelen in
Carré!!
Na 3 zenuwslopende auditiedagen zat ik er nog steeds bij, ik deed auditie
voor de rol Brigitta die echt op mijn lijf geschreven was.
Bij afloop van de laatste auditiedag kregen we te horen dat we een mail
gingen ontvangen of je wel of niet door was.
Ik heb nog nooit zo vaak op de computer gekeken...En weer had ik geluk, er
stond: GEFILICITEERD BRIGITTA!! 
Na 6 weken repeteren had ik mijn eerste voorstelling met al mijn nieuwe
lieve broertjes en zusjes in Heerlen.
Daarna gingen we naar Apeldoorn en als kersje op de taart ook nog naar
Carré, wat ben ik toch een ongelooflijke bofkont.
Helaas ook aan dit prachtige avontuur kwam een eind, wat heb ik van iedere
minuut genoten van alles en iedereen.
Wie weet wat de toekomst brengt...
Ik ga weer proberen om een andere mooie rol te bemachtigen, dit is het aller
mooiste en gaafste wat er is!!
jasmijn n

Lieve Groetjes Jasmijn
Geef een reactie

