Leuk verhaal over de kinderen van the sound of music, van groep 1 noord

 

vajen, anouk en noord 1noord 1armand en vajenVajen en Noord 1

Ik ben vrijdag 6 Februari in Zaandam naar The sound of music geest. En wat ik stiekem al een beetje hoopte ik had groepje Noord 1. Ze waren supper goed.
Vajen: Jeeetje wat is die goed zeg. Ze kan gewoon praten zonder te praten!
Mats: Je ziet echt dat hij veel plezier heeft, hij lacht de hele tijd!
Iris: Heel goed, plezier spat er ook van af
Valentijn: Hij maakten bij zijn eerste zin meteen een tekst foutje wilde het oplossen maar …lukte niet, maar dat was helemaal niet erg. Knap hoe hij het toch oplosden, wat een mooie stem heeft hij.
Sandy: Lekker brutaal zoals Briggita hoort te zijn!
Noa: Bij het eindaplaus had ik even oogkontact met haar en stak toen me duim op. Wat is zij leuk!
Ida: Ida was echt te schattig om op te vreten en onwijs goed precies hoe een Gretl hoort te zijn!!
Onwijs genoten van dit groepje.

Arantxa

fajah, vajen en ik2fajah, vajen en ikhandtekening vajen

Geef een reactie

