Zoë van Lierop

ZOE van lierop

Na een hele dag auditie ben ik gekozen om de rol te vertolken van Dodger of ‘gladde glipper in de musical ‘Oliver” Omdat ik een meisje ben en Gladde Glipper een jongen is, hebben ze het script helemaal veranderd en heet ik in de musical Jill Dawkins. Vanaf nu repeteer ik samen met de cast op zondag en maandag en dit tot september.
Het tweede en derde weekend van september zijn dan de voorstellingen.
Zie BSO toneelgroep. Wilrijk.belgie.
Ik heb reeds meegedaan in de musical ‘Oliver’ 3 jaar geleden. Toen was ik net 8 jaar en mocht ik met bekende acteurs een weeskind spelen. Ik heb intussen nog veel audities meegedaan, de tweede prijs gewonnen op een zangwedstrijd en ik treed nu veel op gemeente-en huwelijksfeesten. Vanaf september ga ik ook naar de kunsthumaniora podiumkunsten volgen. Mijn droom is dan ook om later musicalactrice te worden,
Groetjes aan alle musicalfans,
Zoe van lierop 11 jaar, terhagen belgie.

Jens Zoe ArnautPerspresentatie Oliver

JensJens speelt Oliver

Geef een reactie

