Shrek, de koppeltjes

rania chenni davy gomez

Shrek, Rania en Davy.
Rania en Davy waren het allereerste kinderkoppeltje wat ik zag in de musical Shrek. Doordat zij beide erg klein zijn komen ze in hun rollen ontzettend schattig over, Davy heeft ook nog eens een stoere uitdruk wat de rol bij hem heel eigen maakt. Rania is een prachtige kleine Fiona maar qua stem schiet ze op sommige stukjes net iets tekort, maar dat maakt ze goed door haar gezichtsuitdrukkingen.

zoerory mijnen

Shrek, Zoe en Rory.
Zoe en Rory waren het tweede kinderkoppeltje wat ik heb zien spelen. Deze twee kinderen komen net als het vorige koppeltje wat ik heb zien spelen ontzettend schattig over. Zoe vond ik qua zang niet een hele sterke Fiona. ik had het idee dat ze soms een beetje uit de maat was. Rory zette zijn rol goed neer, had af en toe iets ondeugender gemogen.

belle zimmermanvigo de koning

Shrek, Belle en Viggo.
Belle en Viggo waren het derde kinderkoppeltje. Belle had ik al eerder in de musical droomvlucht horen zingen, prachtige stem en dat was nog steeds zo. Haar stem klinkt erg mooi samen met die van de andere twee Fiona’s. Belle heeft niet zo’n grote schattigheidsfactor als de andere twee meisjes die ik heb gezien, Belle ik natuurlijk qua lengte ook langer. Toch staat het berenkostuum Belle wel ontzettend schattig. Viggo heeft een leuke uitstraling op toneel en heeft zijn rol goed neergezet.

lorenza kokjazz komproe

Shrek, Lorenza en Jazz.
Lorenza en Jazz waren als vierde kinderkoppeltje aan de beurt. Ik was erg benieuwd naar Lorenza omdat ik over haar zang verschillende dingen had gehoord. Ik vond haar goed zingen, misschien iets te voorzichtig maar goed was het wel. Jazz is heeft een hele leuke energie die hij meebrengt het toneel op, ik heb echt van hem genoten.

mylene waalewijnomar ali-dib

Shrek, Mylene en Omar.
Mylene en Omar waren als vijfde kinderkoppeltje aan de beurt. Mylene heeft een ontzettende leuke uitstraling als Fiona en qua zang doet ze het ook erg goed. Omar heeft net als Jazz die ik de vorige keer zag een leuke energie die hij meebrengt het toneel op.

julia nauta ferron de wit

Shrek, Julia en Ferron.
Julia en Ferron waren het zesde en laatste kinderkoppeltje dat ik heb zien spelen. Ferron is ondanks zijn lengte toch nog een schattige en ontzettend leuke kleine Shrek. Hij zet zijn rol goed neer en op het einde swingt hij er lekker op los, ik ben fan van je! Ja en dan Julia, qua zang zeker een van de betere Fiona’s!

vajen

Shrek, Vajen.
Vajen benoem ik even apart, ik heb haar drie keer mogen zien stralen.
(Rania/Davy, Mylene/Omar en Julia/Ferron). Vajen is uitzonderlijk goed in deze rol, eigenlijk is het een te kleine rol voor maar wat ik geniet ik van die paar minuten dat zij op het toneel te zien is.

Janine

4 reacties op “Shrek, de koppeltjes

Geef een reactie

