Auditie De kleine blonde dood

dkbd

INSCHRIJVING GESLOTEN

Gezocht toneeltalent !!

Voor een grote rol in het stuk: De Kleine Blonde Dood
Van Albert Verlinde Entertainment
regie: Floor Maas/Peter de Baan

we zoeken jongens van rond de 10 jaar
heb je toneelervaring ?
lijkt het je te gek om op het toneel te schitteren?

stuur ons een mail met een recente foto en al je gegevens naar toneel@elskeskast.nl

door jongmusicaltalent Geplaatst in Audities

3 reacties op “Auditie De kleine blonde dood

  1. Hallo ik ben jamilah
    Ik ben 17 jaar.
    Ik zag dat jullie jongens zoeken maar ga ervanuit dat jullie ook wel een meisje nodig hebben.
    Ik heb toneelervaring ik heb namelijk al in 3 producties gespeeld en 2 jaar toneel lessen gedaan op hoog niveau. Ik hoop u voldoende hebben geinformeerd en van u te horen,
    Met vriendelijke groet,

    Jamilah Schuitema

Geef een reactie

