Annie de Musical

Ik ben Charlotte en ik speel Duffy in de Musical Annie!

THE LITTLE LADIES! - charlotte boudry

Toen ik hoorde dat ik Duffy mocht gaan spelen, begon ik gewoon te wenen, ik was zo gelukkig!
Want ik denk dat het voor iedereen wel een droom is om in Annie te mogen spelen!
Ik heb nu al ongeveer 17 shows gespeeld, en toch heb ik elke keer nog een beetje stress als het doek opengaat.
Maar die stress valt meteen weg als ik mijn eerste zinnetjes zeg!
Ik zit in de Vlaamse Kindercast, en dat betekent, dat wij van December tot Februari hebben gespeeld, en dan is de productie verhuisd naar Nederland.
Maar, omdat ANNIE een succes is geworden in België, komen er VERLENGINGEN bij! Dus ik mag in de maand mei terug Duffy spelen! Ik ben ONGELOOFLIJK GELUKKIG!
Mijn Groepje heet The Little Ladies, en we zijn heel hecht. We zien elkaar ook nog buiten Annie, want we zijn hele goede vriendinnen! Als we een Voorstelling hebben, komen we aan, en het eerste wat we doen is eigenlijk naar de Loge gaan, we krijgen onze zender(Microfoon) opgeplakt en dan worden onze haren in vlechtjes gedaan!
Allemaal super leuk, omdat we een superleuke Nanny hebben, en iedereen is lief en vrolijk tegen ons!
Dan gaan we inzingen met de cast, ook heel fijn en leerrijk! Dan gaan we soundchecken, dat betekent dat iedereen alleen gaat zingen om te kijken of dat onze microfoon nog werkt!
Daarna warmt de cast zich op, ik mag altijd mee doen! Lekker vermoeiend maar superfijn!
Daarna trekken we onze kostuums aan, krijgen we nog een laatste company call (de laatste weetjes, hoeveel mensen er in de zaal zitten,…) en dan zijn we helemaal ECHT klaar om in onze bedjes van het weeshuis te gaan liggen. We geven elkaar nog een laatste ‘High-Five’ en dan gaan we weer lekker knallen!
Het leukste wat ik geleerd heb bij Annie is dat je altijd in je dromen moet blijven geloven!
Mijn droom is alvast uitgekomen!
DUFFY VOOR EN NA charlotte boudry

Veel Liefs,

Charlotte/Duffy!

Geef een reactie

