Eline Maesen speelt mee in musical Shrek

Eline Maesen (12) uit Ham speelt binnenkort mee in de musical Shrek. Ze zal de rol van de kleine Fiona op zich nemen, waarbij ze zowel moet dansen als moet zingen.

eline maesen

‘Ik heb aan de audities kunnen mee doen dankzij mijn grote zus Sarah’, legt Eline uit. ‘Zij heeft onlangs nog mee gespeeld in de musical Annie en zij wist dus dat er een nieuwe auditie plaats vond voor de musical van Shrek. En daar heb ik dan meteen aan mee gedaan. Ik moest het liedje van de kleine Fiona zingen en gewoon plezier maken. Daar draaide het voor mij vooral om tijdens de auditie. En dat heeft blijkbaar zijn vruchten afgeworpen.’

Eline is dan ook heel erg blij dat ze er bij is. ‘Ik vind het echt super dat ze mij gekozen hebben. Er zijn nog twee vriendinnen die ook de kleine Fiona spelen, dus de repetities worden zeker super fijn. Ik zie nu waarschijnlijk ook Chris Van den Durpel en Ann Van den Broeck, dus dat wordt nog heel spannend.’

‘Ik ben de dagen al aan het aftellen’, zegt Eline enthousiast. ‘De première is op zondag 24 maart in de Stadsschouwbrug van Antwerpen en ik zie het helemaal zitten!’

(artikel 10 maart 2013)
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=BLCPE_20130310_001

Geef een reactie

