Auditie The sound of music

INSCHRIJVING GESLOTEN

 

Stichting Musical Stella Duce Venlo zoekt nog enkele acteurs/actrices voor MUSICAL ‘THE SOUND OF MUSIC’
http://www.soundofmusic2014.nl

Auditieposter A3 - DEF

Deze musical is gebaseerd op het boek The Story of the Trapp Family Singers (1949) van Maria von Trapp. In dit boek beschrijft Von Trapp de vlucht van de Oostenrijkse familie naar Amerika en de ontsnapping van de familie aan de nazi’s na de Anschluss (1938).

The Sound of Music speelt zich af in Salzburg aan de vooravond van de Tweede Wereldoorlog. Maria Rainer, postulante van het Nonnberg Klooster, wordt als gouvernante naar de familie Von Trapp gestuurd. Vader van het gezin, Kapitein Von Trapp, voedt als weduwnaar alleen zijn zeven kinderen met militaire discipline op. Maria weet uiteindelijk de liefde van de kinderen te winnen en ook weet zij opnieuw voor leven én muziek te zorgen in huize Von Trapp.

Bekende liedjes zijn Waar ik zo van hou, Do Re Mi en Edelweiss.

De musical gaat op donderdag 20 november 2014 in prémiere. In totaal worden er drie voorstellingen gespeeld!

We zijn op zoek naar personen voor de 13 hoofdrollen en verschillende rollen voor het ensemble. Een overzicht van de rollen waarvoor je auditie kunt doen vind je op de website http://www.soundofmusic2014.nl

De audities vinden plaats op 8-9-10-11-12 mei 2013!

Meer info en aanmelden voor de audities zie de website http://www.soundofmusic2014.nl

Je krijgt een bevestiging van ontvangst en alle nodige informatie na aanmelding doorgemaild.

Let op : Voor deze productie hoef je geen contributie te betalen!

door jongmusicaltalent Geplaatst in Audities

11 reacties op “Auditie The sound of music

  1. Hey,
    Ik ben een meisje van 12 jaar en wil wel auditie doen.
    Helaas kan ik niet zo goed zingen, maak ik dan ook kans?
    Want er stond ook bij ursula en jonge postulante (Er stond: Jonge dame/meisje) en ik ben een meisje.
    Zou dit de moeite waard zijn om auditie te doen?
    Groetjes
    ps. ik heb ook geen spelerervaring. Maar je moet toch ergens beginnen 😉

  2. Ik ben nu 14 ze zeggen dat ik goed kan zinen en ik hou van zingen en acteren ik acteer ook met mensen hier dan doen we onze eigen stukjes ik zou het zo leuk vinden ik ken de film ik hb het heel vaak gezien

  3. hoe oud moet je zijn,
    Ik ben 12 jaar ik zit op dansen, zingen, acteren/toneel, dat zijn 3 van mijn hobby’s. mijn lerares van DZT (dansen, zingen, acteren/toneel) zegt dat ik daar heel goed in ben, en ik heb deze film heel vaak gezien (is 1 van mijn lievelings films) maar hoe oud moet je zijn anders zou ik er zeker aan mee doen. ik ben een meisje!

  4. Ik zou heel graag nog inschrijven voor de audities. Ik heb al eens een stuk van the sound of music gespeeld en ik droom ervan om een musicalster te worden. Ik ben 9 jaar en ik zing, dans, doe ballet, modern, dans in formaties enz enz.
    mag ik alsjeblieft nog inschrijven?
    groetjes Lone

Geef een reactie

