Remy en Yuna Borsboom

Inmiddels een paar jaar ouder zijn we benieuwd hoe het met Remy en Yuna Borsboom gaat. De broer en zus uit Voorburg die in de musicalproducties The Sound of Music (Yuna), Tarzan (Remy), Joseph (samen), Kruimeltje (Remy) en Droomvlucht (Yuna) hebben gespeeld. We vroegen het hen.

yunaborsboomyuna borsboom

yuna borsboomluna droomvlucht

Yuna vertelt: “Het gaat goed met me! Ik zit nu in de brugklas en speel daar in de schoolmusical, heel leuk en gezellig. Daarnaast heb ik gemerkt dat zingen datgene is wat ik het liefste doe. Daarom hebben m’n moeder en ik samen een liedje geschreven voor het Junior Songfestival 2013. Het staat nu online bij de video’s op http://www.avro.nl/juniorsongfestival en ik hoop dat ik naar de audities door mag. Spannend, we moeten afwachten tot 10 maart…Maar tussentijds kunnen mensen ook nog stemmen op mijn liedje want naast de jury, bepalen 2 wildcards ook wie er naar de audities mogen. Luister en stem jij ook op mijn liedje ‘Happy Day’?? Zou super zijn. Verder zing ik in een speciale zanggroep bij de Babette Labeij Music Academy en hebben we met elkaar pas geleden nog opgetreden voor tv. Voor het programma Sta op tegen Kanker, samen met Kim Lian. Was bijzonder om mee te maken want het was naast heel leuk, ook best verdrietig natuurlijk.
Tot de zomer heb ik gezongen bij het Net4Kids kinderkoor maar zij zijn gestopt met het koor, nu is het overgenomen door XAPP en daar krijg ik zang-, dans- en theaterles. Met het koor traden we heel vaak op bij allerlei festivals en evenementen en ook bij bijvoorbeeld een avond voor klanten van de Rabobank. Was altijd erg leuk! Met mijn broer gaat het ook goed, lees maar”.

remy borsboomremy borsboom
“Ik ben nu 15 jaar en nog steeds creatief maar niet meer in musicals”, zo vertelt Remy. “Het was super om als kind in musicals gespeeld te hebben maar als beroep zie ik het niet zo zitten. Te onzeker voor mij. Wel is het creatieve nooit meer weggegaan. Ik heb samen met een vriend de afgelopen jaren geïnvesteerd in professionele DJ apparatuur en nu draaien we als DJ Mixmeisters veel op feesten, heel chill. Daarnaast maak ik mijn eigen nummers en ben nu met een nummer bezig die ik hoop te vermarkten. Zover is het nog niet, het moet eerst helemaal goed zijn! Benieuwd naar onze site? Kijk dan op http://www.mixmeisters.nl. En misschien maak ik nog weleens een nummer dat Yuna inzingt, dat zou helemaal leuk zijn. Ook doe ik weleens mee aan fotografie of reclameopdrachten. Misschien heb je me in de liga reclame met de dochter van Irene Moors gezien? “

Geef een reactie

