Antoinet een Annie om van te houden

Ik ben op 9 december naar de  musical Annie geweest in Roermond.

De rol van Annie werd deze dag gespeeld door ANTOINET VAN BERKEL. Antoinet speelde al eerder rollen in de musicals Ciske de Rat en Mary  Poppins. Ik had haar nog nooit zien spelen was erg benieuwd naar haar. Ik had  veel van haar verwacht, ook omdat ze al meerdere rollen gespeeld had, maar dat  ze zo goed zou zijn had ik niet verwacht.

Bij de eerste scène als ze op de grond gaat liggen en de zaal in  kijkt ben je al verkocht. Ze heeft zo’n open blik waarmee ze de hele zaal  inpakt. En dan gaat ze spelen het gaat allemaal heel  natuurlijk, niks overdrijft ze. Je gelooft ieder woord wat ze zegt. Ze spreekt  heel duidelijk, je kunt ieder woord verstaan. En dan gaat ze zingen, ze heeft  zo’n prachtige stem, ook bij de zang heel duidelijk verstaanbaar. In de hele  musical heb ik haar op geen enkele onzuivere noot kunnen betrappen.

Ik vond haar een hele leuke en goede Annie. Ze pakt je helemaal in  en trekt je mee het verhaal in. Haar spel, zang, dans het is allemaal goed. Ze  is gewoon een ANNIE OM VAN TE HOUDEN.

 

Geef een reactie

