Zoë van Lierop

zoe-van-lierop
Het begon eigenlijk allemaal op 5-jarige leeftijd.  Toen deed ik voor het eerst musicalstage van studio 100 . Daar leerde ik beter  zingen, dansen en acteren.
Toen ik bijna 7 was, deed ik mee aan de auditie  voor the sound of music, maar daar was ik er helaas niet door omdat ik nog te  jong was en te klein; Ik gaf het echter niet op want in musicals spelen is mijn  grootste passie. Daarom waagde ik mijn kans voor de musical “Oliver”. Als  allerjongste van de 3 groepen werd ik gekozen om mee te doen; Eindelijk kwam  mijn droom uit !
We repeteerden heel de zomervakantie. Ik nam soms  met mama om 6.00u de trein van aan zee (omdat we daar op vakantie waren) om dan  in de stadsschouwburg te repeteren.
Ik zat in groep rood en al snel leerden we elkaar  heel goed kennen. Het was een superleuke tijd.  We mochten naar een  pretpark om flyers uit te delen en we verkochten soep in de winter voor een goed  doel. De eerste keer voor een groot publiek gaf me een kick en een geweldig  gevoel. Tussen al die bekende acteurs staan was gewoonweg geweldig  !!!
Ook hadden we bij “Oliver” opnames waarbij ik  geinterviewd werd en zo kon vertellen hoe we ons zo zwart  schminken.
Na Oliver heb ik nog in verschillende  reclamespotjes gespeeld, gepresenteerd vanuit de Efteling voor VTMKZOOM en heb  ik ook het geluk gehad dat ik een duet mocht zingen met Paul De Leeuw voor het  Vlaamse praatprogramma ‘manneke Paul
Intussen heb ik reeds 11 musicalstages gedaan bij  studio 100. Op de foto zie je mij in één van mijn musicalstages als de jonge  Michael Jackson en heb ik auditie gedaan voor de musical  ‘Annie’.
Ik hoop dat er nog veel audities en kansen komen om  mee te spelen in musicals want musical is en blijft voor mij het leukste wat er  is.
zoe-van-lierop-michael3zoe-van-lierop-met2zoe-van-lierop-deborah3zoe-van-lierop-oliver2  Zoë van Lierop
Geef een reactie

