Hallo ik ben Charlotte!

Hallo ik ben Charlotte! Ik ben 13 en ik ga jullie wat meer vertellen over mijn musical-ervaringen!

charlotte-boudry

Alles begin toen ik op mijn 11de auditie deed voor de Musical Oliver! Ik droomde al lang op een rol in een Musical, en 17 april kwam die droom uit, ik was door de auditie van Oliver! Daarna volgde een zomer van veel repeteren, maar het was GEWELDIG! Het was de mooiste zomer ooit! Daartussen was ik nog geaccepteerd voor een dansgroep en toen mocht ik onder andere bij het Junior Eurovisie Songfestival dansen in België, Ik danste mee in een aantal videoclipjes en op festivals op tv in België, allemaal superleuk. Toen begonnen de optredens van Oliver, echt suuuuperleuk! We speelden met 40 kinderen per voorstelling, en werden zowat een ‘Familie’ omdat we allemaal pas vaak laat na een optreden terug thuis waren!

Na Oliver! Heb ik nog zowat gefigureerd in verschillende series, en testte ik vanalle spelletjes voor televisie.

In augustus, kon mijn wereld niet meer stuk toen ik te horen kreeg dat ik gewoon weg in een van mijn favoriete Musicals mocht meespelen: in ANNIE! Ik heb de rol van DUFFY gekregen, en ik ben ONWIJS blij! We hebben net een spannende tijd achter de rug, want de 10 laatste Annie’s moesten 3 Liveshows ‘ondergaan’ om zo tot de ultieme Annie te komen, Morgen weten we wie Annie wordt! Even onze belevenissen op een rijtje bij Annie:

In augustus hebben we opgetreden op de CULTUURMARKT in Antwerpen. In september kregen we de kans om de cd van PETER PAN de Musical in te zingen, supertof! Vorige week mochten we meedoen in de Liveshow van ‘Op zoek naar Annie’, de zoektocht naar de ultieme Annie. Afgelopen zondag mochten we optreden op de Libelle Wnterfair, een drukke maar leuke beurs van een Belgisch dagblad. Binnenkort beginnen we te repeteren en ik kijk er ZOOOOO hard naar uit!!

Zo, ik vond het superleuk om dit verhaal te schrijven, en ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om te lezen!

Dikke kusjes, Charlotte, of mag ik Duffy zeggen :)!

Geef een reactie

