Twee Utrechtse meiden in musical Annie

De 7-jarige Myrle Bunschoten uit Houten vertolkt de rol van Molly in de nieuwe musical Annie van producent Albert Verlinden.
Molly is de beste vriendin van Annie, waardoor Myrle verzekerd is van een prominente bijrol.
Gisteren werd in Kerkrade in de GaiZoo de finale gehouden van de zoektocht naar Annie. “Erg leuk dat ik toch een rol heb,” zegt Myrle. “Ik heb nog nooit in een musical gespeeld. Ik vind het erg spannend.”
De 7-jarige, die vandaag gewoon weer naar school moet, zegt hard gewerkt te hebben voor de audities.
“Ik moest leren dansen en zingen. Maar ik vond het erg leuk.”

De 11-jarige Sofie uit Westbroek (gemeente De Bilt) heeft gisteren ook een rol gekregen. “Ik ga July spelen. Een vrolijk weesmeisje dat Annie vaak uitlacht. Ik was te groot om Annie te spelen, maar dit is ook een erg leuke rol.”
Sofie is geen onbekende in de musicalwereld. Ze speelde eerder al een rol in de musical Joseph, waar ze de rol van Sarah vertolkte. Vandaag gaat ze gewoon weer naar ’t Kompas in haar woonplaats waar ze in groep 7 zit. “Nu moet ik eerst toestemming van school zien te krijgen om te kunnen spelen in een musical, maar dat zal wel lukken.”

Geef een reactie

