Audities musical Annie

INSCHIJVING GESLOTEN

 

 

WORD JIJ STRAKS ANNIE OF ÉÉN VAN DE WEESKINDEREN?

 
– Ben je een meisje? –
– Ben je in de periode van oktober 2012 t/m mei 2013 tussen 7 en 14 jaar oud? –
– Ben je niet groter dan 1.55 meter? –
– Kun je goed zingen? –
– Kun je goed dansen? –
– Kun je acteren? –
 
Wil je, kun je en mag je van je ouders:
 – maximaal 15x in 2012 en 15x in 2013 optreden? –
– in vakanties, na schooltijd én in weekenden repeteren en spelen? –
 
  • Zijn je ouders bereid om voor vervoer te zorgen van en naar audities, repetities en voorstellingen?
  • Ben je beschikbaar voor repetities en voorstellingen in de zomervakantie en overige schoolvakanties?
 
Is bovenstaande allemaal, zonder uitzondering, op jou van toepassing en wil je je opgeven voor de audities? Klik dan onder aan de pagina op de link om het inschrijfformulier te downloaden. Vul het formulier in en stuur dit, voorzien van een recente pasfoto van jezelf, uiterlijk 8 april 2012 naar:
 
Albert Verlinde Entertainment
T.a.v. Kinderaudities
Veemarktkade 8
5222 AE ‘s-Hertogenbosch
 
Je kunt het ingevulde formulier mét pasfoto ook mailen aan: kinderen@albertverlindeentertainment.nl
 
  • De audities vinden plaats in de weekenden tussen 21 april en 3 juni met uitzondering van de meivakantie. De eerste ronde vind plaats op 21 april.
  • Op 13 april zul je via mail een uitnodiging ontvangen. Mocht je niet aan alle bovenstaande voorwaarden voldoen, dan zul je helaas niet uitgenodigd worden voor de audities. Hierop kunnen geen uitzonderingen gemaakt worden.
Hou voor meer informative deze site in de gaten. Bij dringende vragen kun je een mail sturen aan bovenstaand mailadres. Bellen met ons kantoor is niet mogelijk.
 
INSCHRIJFFORMULIER:
door jongmusicaltalent Geplaatst in Audities

3 reacties op “Audities musical Annie

  1. Ik was beniewd of andere kinderen willen laten weten op welke dag en hoe laat ze auditie gaan doen. Dan kunnen we een beetje gaan inschatten hoeveel groepen er zijn en hoeveel kinderen dus per groep (er zijn 800 aanmeldingen!!).
    Mijn dochter valt onder regio Noord en heeft morgen om 10.00 uur auditie in Zaandam. Via via heb ik gehoord dat de groepen op lengte zijn ingedeeld. Ik denk dat mijn dochter bij de kleinste zit (ze is 1.18m), maar ben toch benieuwd of er ook om 9.00 uur al een groep zit. En tot hoe laat ze door gaan.

    Oh ja: voor de overige geinteresseerden: er zal ook een cameraploeg aanwezig zijn en met even googlen vond ik dit:
    http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/04_april/entertainment/keet_van_ben_saunders_gaat_zoektoch_naar_annie_presenteren.xml

  2. Ik zal heel graag een rol in een musical/film/toneelstuk alles wat er maar is.
    Ik ben 11 jaar oud
    Ik heb podium ervaring. Ik zit ook op toneelspelen dat doe ik 2/3 jaar en dan doen we elk 1
    Ik ben al heel lang opzoek naar een auditie maar ik kan ze nooit vinden./2 jaar een toneelstuk in een theater. Ik heb best wel vaak op het podium gestaan dus ik weet er wel wat van. Ik zit ook op dansles al 3 jaar.

Geef een reactie

