Mijn supertijd bij Daddy Cool

anouk vervoort1

Op 26 juni heb ik auditie gedaan voor de musical ‘Daddy Cool’.

Diezelfde dag kregen we te horen wie er in de musical mochten gaan spelen. Ik was superblij dat ik erbij hoorde.

Al gauw gingen we oefenen in de Dutch Studio’s in Amsterdam.

En toen kwam mijn eerste optreden. Het was erg spannend maar vooral héél leuk.

Vooral de mege-mix op het einde, waarin Ramsey (kleine Sunny)en ik (kleine Roos) ook mee mochten dansen.

En dan natuurlijk het eindapplaus. Iedereen ging staan!  Super!

Het was iedere keer opnieuw weer genieten. Achter de schermen hadden we veel lol met de andere cast-leden. We hoorden er echt bij. Iedereen was heel aardig.

Het optreden in Venlo op 8 november was helemaal speciaal. Heel veel vriendinnen, vrienden, klasgenoten, leerkrachten en familie kwamen kijken. Bij het eindapplaus begonnen ze mijn naam te roepen. Echt leuk!

Op 17 januari speelden Ramsey en ik onze laatste show. Bij het eindapplaus bedankte Kim- Lian ons nog namens iedereen. We kregen toen nog een extra applaus.

Op 27 januari was de laatste show van Daddy Cool. Alle kinderen die meegespeeld hadden mochten met de ouders komen kijken.

Coco en Derick speelden die avond. Ze deden het supergoed!

Na afloop hadden we een knallende after-party. Daar hebben we met alle ‘Daddy Cool kinderen’ een lied gezongen voor de cast- en crew-leden. Mijn moeder en ik hadden het samen gemaakt op de muziek van het liedje ‘Sunny’.

Het was echt een hele leuke tijd.

Jammer dat het alweer voorbij is maar wat hebben we genoten!!

Groetjes van Anouk Vervoort, kleine Roos.

anouk vervoort2anouk vervoort3anouk vervoort4anouk vervoort5anouk vervoort6

Geef een reactie

