K3 concert

In 2012 geeft K3 negen  concerten. Twee in het Sportpaleis in Antwerpen en zeven in Ahoy Rotterdam. Tijdens deze concerten zijn er zes kinderen die de rollen van de kleine Kristel, Karen en Josje spelen.

Groep 1

Kristel: Amber Degeest

Karen: Lani Lauwers

Josje: Rosanne Waalewijn

lin mylene pommelien

Groep 2

Kristel: Lin Daens

Karen: Pommelien Thijs

Josje: Mylène Waalewijn

Dansgroep 1

Eline Anné, Lisa Balen, Jullie Croes, Maureen Van Deun, Maxime Jannsens, Sarah Macours, Nena Mnamoko, Merel Peerear
Britt Peeters, Djenlka Van Praat, Manon Provost, Liesl Reyneart, Froscoisco Schuters, Amber Teaymans, Pauline De Vuyst

Dansgroep 2

Lisa Van Den Aute, Fonrece Bonny, Sharly Buye, Britt Van Buye, Margo Van Geyt, Eveline Van Hulle, Saranne Lodewijk, Lisa Pauwels, Chloé Persone,
Lauren Rubbens, Tuur Sweerman, Anicka Verplaencke, Fleur De Vos, Liesl Vrancks, Jade Willeart.

De  EYO zangeresjes

België: Lotte Heuten

Nederland: Sydney Gabrrriëls

Lotte                                Sydney

 

Hieronder een paar foto’s van het concert.

Foto’s; www.showbizzsite.be

http://showbizzsite.be/fotoboek/fotos.asp?aid=12316&S=11#

door jongmusicaltalent Geplaatst in K3

11 reacties op “K3 concert

  1. Er zijn 2 groepen:
    de groep die jij zegt &
    – Josje: Sarah Debyezer
    – Kristel: Margo Van Geyt
    – Karen: Lani lauwers
    ik heb er wel geen foto van.
    Groetjes Nel

  2. @ Angela,
    Bedankt voor je reactie.
    Ik heb het inmiddels nagevraagd aan Amber. Er zijn twee groepen. Ik heb de tweede groep erbij gezet, alleen duurt dit een tijd voor het zichtbaar is op de site.

    • ik heb is aan amber gevraagd op de zangles waarom ze de foute namen had gezegd en ze zei dat dat was omdat ze zich afvroeg wie je was :p maar ik mocht de echte namen zeggen.

      groetjes x
      (ps liever niet naar men email adres sturen want die werk niet meer)

  3. Die groepjes kloppen helemaal niet!! ik kan het weten want ik ben die zogezegde kristel en heb niet kristel gespeelt.ik heb erin gedanst. de groepjes zijn:
    Kristel: Amber Degeest
    Karen: Lani Lauwers
    Josje: rosanne Waalewijn

    Kristel: Lin Daens
    Karen: Pommelien Thijs
    Josje: Mylene Waalewijn

    groetjes! x

      • Dank je.
        Welk groepje is te zien op de dvd?
        En bij welke groep danste jij?
        Ik wil de dansers er best bij zetten, als jij mij de namen door kunt geven. Het e-mailadres staat rechts boven.

      • Kan ik dat ook via hier doen want men email adres werkt niet meer.
        groepje 2 is te zien op dvd ik zit in groepje 2 😀
        mag ik ze via een reactie zeggen?

Geef een reactie

