Audities The sound of music

The sound of music 

Inschrijving gesloten

Stichting Theater En Musical Producties STEMP

 

Is op zoek naar jong talent voor hun musical productie van The sound of music

 

 

 

Liesl von Trapp (16 jaar) 15 – 20 jaar sopraan

Rolf Gruber (17 jaar) 15 – 20 jaar bariton

Friedrich von Trapp (14 jaar) 12 – 16 jaar kinderstem

Louisa von Trapp (13 jaar) 11 – 15 jaar kinderstem

Kurt von Trapp (10 jaar) 8 – 12 jaar kinderstem

Brigitta von Trapp ( 9 jaar) 7 – 11 jaar kinderstem

Marta von Trapp (7 jaar) 7 – 9 jaar kinderstem

Gretl von Trapp (5 jaar) 6 – 9 jaar kinderstem

 

Aanmeldingsformulier:  http://www.stichtingstemp.nl/media/aanmelden_audities.pdf

door jongmusicaltalent Geplaatst in Audities

13 reacties op “Audities The sound of music

  1. nee volgens mij niet! daar kunnen ze altijd wel wat mee! als je ongeveer even groot bent als normale mensen van jouw leeftijd, kan je gewoon meedoen!

  2. Ik ga ook auditie doen! en Dewi ik zou het gewoon proberen! en Cynthia misschien kan je het aan iemand vragen die verstand heeft van zag(misschien je zangdocent?)

  3. cynthia je kan er achter komen door een bepaalde oefening te doen je maakt een klank en gaat steeds lager tel hoe vaak je naar beneeden kan voor dat je je stem kwijt raakt
    daarna doe je het zelfde maar dan naar boven waar je het verst bij komt ben je laag =alt hoog =sopraan kom je even ver kun je of beide niet of juist wel

    xxxx idysha

  4. Ik zou ook wel auditie willen doen voor de rol van Liesl of Louisa. Maar waar gaat deze musical spelen? In welke theaters? Of is het een amateurvoorstelling?
    GroetjesxxxRianne

  5. ik heb me voor 30 juni ingeschreven voor de auditie
    maar ik heb tot nu niks gehoord
    kan iemand mij vertellen of dat klopt

    gr rebecca naomi vischjager

Geef een reactie

