Joy Davelaar

het begon allemaal toen mijn moeder mij opgaf voor de audities van de musical ciske de rat.
ik kwam toen aan bij focus en was super zenuwachtig.
omdat ik niet wist wat er ging gebeuren.
toen riepen ze mijn groep om.
ik moest mee naar de zaal waar de audities waren.
zo eng toen moesten we ons voorstellen.
voor al die onbekende mensen (voor mij dan).
we moesten toen eerst zingen met een mevrouw die herma heet.
daarna gingen we de scene die we moesten oefenen doen met iemand dioe simone heet.
toen mochten we terug naar onze ouders.
toen werden we opgeroepen en vielen  er een paar kinderen af zo ging het nog een ronde verder.
toen moesten we terug naar de zaal en gingen ze naar ons kijken terwijl wij aan het kletsen waren.
toen hoorde ik dat ik door was ik sprong bijna een gat in de lucht.
ik zat in de musical ciske de rat en ik speelde het vriendinnetje van ciske!!
mijn dag kon niet meer stuk!

joy davelaar

dit was het begin van mijn musical verhaal en ik wil er later mijn beroep van maken.
groetjes joy

Geef een reactie

