Joep Reijnen

joep reijen

Ik moet de brugklas havo vwo combineren met kruimeltje.
Dit was in het repetitie proces een zware klus maar nu de try-outs zijn geweest en ik gewoon aan het spelen ben is het goed te combineren.
Ik sta ’s morgens om 6 uur op omdat ik de bus van 7 uur naar school moet halen . Als ik moet spelen, ga ik naar school t/m het 6de uur, en dan gelijk naar kruimeltje.
Daar gekomen worden de noties doorgesproken, dit zijn opmerkingen over de vorige keer, en dingen die veranderd zijn. Daarna moeten de kleren aan en daarna naar kap en grime .
We hebben een badjas met logo van kruimeltje(deze hebben onze ouders voor ons laten maken) over de kleren aan zodat deze niet vuil worden als we samen eten.
Om 19u begint dan de voorstelling op woensdag of vrijdag en op zaterdag en zondag ook om 15u ’s middags. Meestal ben ik op een speeldag dan rond 23.30 thuis.

Ik vind het super leuk om kruimeltje te spelen het is heel gezellig met mijn mede spelers.
Stepanie is keesie Roy als spijker Max is buikie en Daan en Luuk zijn vriendjes van kruimeltje.
De mensen van de volwassen cast zijn allemaal heel leuk en er word veel gelachen.
Ik ben heel blij dat ik de kans krijg om kruimeltje te spelen, omdat optreden mijn grootste passie is.
Ik hoop dat er nog veel mensen komen kijken en kunnen genieten van deze mooie musical

Groetjes kruimeltje Joep Reijnen

Geef een reactie

