Cherida Krijgsman

hallo ik ben cherida Krijgsman,
Ik ben 13 jaar oud En mijn hobby`s zijn : zingen dansen Acteren .

cherida krijgsman

ik begon met een auditie te doen voor de musical Annie .
Helaas was ik de 1ste ronde er al uit Niet weten wat me te wachten stond.
Ik heb toen mee gedaan Aan kinderen voor kinderen Songfestival met
het liedje : AdHd Daarmee ben ik 1e Geworden Van Gelderland
En 3e van Nederland!!
De producenten van Annie Hebben mij daar gezien
En met de 2e helft van annie werd ik opgebeld of ik de rol van molly wou spelen
Molly is het kleinste meisje In het weeshuis Ik zei natuurlijk Gelijk Ja en was Helemaal door het dolle heen
Ik had ook een hele leuke groep Want ik zat met me zus Cheyenne in een groep Mijn zus was Mijn annie.
Ik ben na die musical samen met me zus hebben we in de musical Sweeny todd gespeeld
Dat is een horror En dat was een hele leuke ervaring.
daarna heb ik Heel veel figuranten rolletjes gedaan in films
Zoals : firuge ( daar was ik een danseresje ) En in de Boot ( en nog een paar)
toen heb ik mee gedaan aan Kinderen voor kinderen Koor.
Waar ik een solo had :  Hee hallo ( ik ben geen baby meer)
Toen heb ik auditie gedaan voor de musical Pinokkio En ja hoor ik speelde de hoofdrol van de kinderen: Picollo
Weer de kleinste  haha.
daarna ben ik door gegaan in de musical de sound of music en dat heb ik 3 seizoenen gedaan Dat was ongeveer 2/3 jaar.
Het eerste seizoen speelde ik martha de 2e van het trapje
Het 2e en 3e seizoen speelde ik Brigitta dat was een soort hoofdrolletje Want die had Heel erg veel tekst.
Ik Heb toen bij paul de leeuw en Het kerstgala mogen optreden.
Wat ook heel leuk was is dat Ze het 3e seizoen Vroegen of alle meisjes Die in de sound of music speelde
Het liedje Wachten Uit Annie wou gaan zingen Niemand wist waarom En Ik Had geluk
Want ik was het meisje die werd uitgekozen en kreeg te horen dat ik op de bruiloft van Roel venten Mocht optreden
Voor allemaal Bekende artiesten ( het was een besloten bruiloft dus alleen maar mensen met een Kaart Mochte binnen komen)
en natuurlijk ging dat in Gala.
Het was super leuk om te doen want ik had  de Echte Annie kleren van die me zus ook aan moest Die mocht ik aan
En met de Hond van het bruidspaar!!
Ik ben daarna uitgenodigt om Een workshop te doen met 20 andere kinderen voor de  Musical dr.dolittle
En Jaa hoor ik speel erin Ik speel de rol van Nicky stubbins
Ik ben een duo Samen met sam leijten
Wij hebben samen de Cd mogen inzingen !!
En op de premierre werden de progammaboekjes Met de cd erin uitgedeelt die hebben bekende ook gekregen dus dat is wel Heel erg gaaff!!
Ik heb nog in de jaren cd`s gezongen En overal Opgetreden Ook veel mee gedaan aan talentenjachten/shows
heel veel gevraagd voor bepaalde dinge.
( musicals) Tot nu toe heb ik Veel geluk Gehad En dat is wat je soms Moet hebben Geluk
En ik doe het ook echt omdat ik later beroemd wil worden Ik wil het liefst zangeres/Musicalster worden
Dat zou mijn ALLERGROOTSTE droom zijn nu maar hopen dat dit gaat lukken!
groetjes en kusjes van cherida krijgsman

Geef een reactie

