De kruimeltjes

 

Joes Brauers

Geboren 4 augustus 1999

In Bocholtz, waar ik woon, is het allemaal begonnen. Daar, op de peuterspeelzaal, trad ik al op als Sinterklaas. Mijn eerste podiumoptreden was bij de carnavalsrevue van mijn voetbalclub WDZ. Supercool, voor echt publiek, dat wilde ik vaker meemaken! Zo kwam ik bij het jeugdtheater terecht waar we elk jaar een voorstelling maakten. Een zangpedagoge die me zag optreden bij een talentenjacht, raadde mijn ouders aan me op te geven voor de audities van Ciske de Rat. Zo kreeg ik de rol van Jantje Verkerk. Vanaf toen was ik verslaafd aan musical! Meedoen aan Kruimeltje leek me fantastisch omdat je ook nog s kattenkwaad mag uithalen. Dit had ik nooit durven hopen, wat een droomrol!

 

 

 

Joep Reijnen

Geboren 7 juli 1998

Ik zit in de brugklas havo/vwo op het Valuas College in Venlo. Op mijn 6e ben ik begonnen in een klein kinderkoortje, Nekizi (Neerse Kinderen Zingen). Toen ik 10 jaar was, heb ik het Kinderen voor Kinderen Songfestival gewonnen en speelde ik Jantje Verkerk in de musical Ciske de Rat. Op mijn 11e kreeg ik de rol van Samuel in JOSEPH and the Amazing Technicolor Dreamcoat. Nu ben ik Kruimeltje en dat vind ik supergaaf. Mijn hobbys zijn zingen, dansen, acteren en gitaar spelen. Verder zit ik bij Jong Nederland en spreek ik graag af met vrienden.

 

 

 

 

Jesse Pardon

Geboren 5 januari 1999

Met mijn familie woon ik in Zoeterwoude Dorp en we hebben twee katten, een konijn en drie kippen. Ik speelde Sip in de musical Ciske de Rat en deed auditie voor de musicals JOSEPH and the Amazing Technicolor Dreamcoat en Mary Poppins. Bij beide kwam ik tot de laatste tien. Ik hou van buiten spelen, tv kijken, lekker eten, zingen, musicals, wandelen in de duinen, de natuur, piano spelen en hutten bouwen. Ik hou ook van kattenkwaad uithalen! Bijvoorbeeld
belletje trekken en dan gewoon blijven staan, besjes schieten of tandpasta aan de deurklink smeren. Later wil ik musicalster of archeoloog worden. Ben nooit chagrijnig en wil 0,00% van het leven missen!

 

 

 

Jurre Otto

Geboren 14 december 1998

Als kind vond ik zingen al erg leuk. Toch ging ik eerst op voetbal. Maar toen ik bij het Nederlands Kindertheater kwam, wist ik het meteen: met zingen, acteren en dansen wil ik verder! Op mijn 9e kreeg ik de rol van Jantje Verkerk in de musical Ciske de Rat. Ook heb ik meegewerkt in reclamefotografie en commercials. Mijn andere hobbys zijn voetbal, hockey, tekenen en lezen. Ik ben de middelste thuis en heb een jonger zusje en een oudere zus.

 

 

 

 

 

Sami Kappe

Geboren 17 mei 1999

Ik zit in groep 8 en woon in Breda. Mijn hobbys zijn acteren, musical spelen, piano spelen en ik zit op dansles. Ik ben begonnen met een klein rolletje toen ik 8 jaar was. Ik was Drikus in de musical Ciske de Rat. Op mijn 9e speelde ik Mozes in JOSEPH and the Amazing Technicolor Dreamcoat. In 2009 deed ik mee aan het Musical Awards Gala voor JOSEPH and the Amazing Technicolor Dreamcoat en in 2010 voor de musical Kruimeltje. Ook mocht ik optreden bij de 70e verjaardag van Pieter van Vollenhoven in het Beatrix Theater in Utrecht.

 

 

 

 

Stefan Perrier

Geboren 9 januari 1998

Ik woon in Culemborg en ben de middelste thuis. Mijn broer Remco is 15 jaar en mijn zus Ylse is 8. Ik zit nu in de brugklas vmbo/havo. Hiervoor speelde ik de rol van Jantje Verkerk in de musical Ciske de Rat. In de televisieserie De Avonturen  van Kruimeltje (2010) speel ik de rol van Kruimeltje. Mijn hobbies zijn snowboarden, vissen, waveboarden, zingen, acteren en dansen.

 

8 reacties op “De kruimeltjes

Geef een reactie

