Kindercast Kruimeltje 2010

Kruimeltje 2010
De Kruimeltje’s:
Joes Brauers, Sami Kappe, Jurre Otto, Jesse Pardon, Stefan Perrier, Joep Reijnen.

Joes brauers Joes Brauers
Sami kappe Sami Kappe
Jurre otto Jurre Otto
Joep reijnen Joep Reijnen
Jesse Jesse Pardon
Stefan Stefan Perrier

De Keesie’s: Myrthe Busch, Levi Janssen, Samantha Klaren, Robin van der leeden, Stefanie Kortekaas, Zoe Rijk.

De Buikie’s: Max de Boer, Casper van Hensbergen, Sem van der Hijden, Mitchell de Palm, Cas Smits, Machiel Verbeek.

De Spijker’s: Flemming Figuurs, Roy Goldman, Neil van der Hulst, Soy Kroon, Brenn Luiten, Brian Verhagen.

De vriendjes: Jary Beekhuizen, Remy Borsboom, Olivier Dadema, Stan Egberts, Menno Frank, Luuk Haaze, Daan Jorissen, Emilio Moreno, Sander Pieterse, Melle Rigter, Dennis Sluyter.

48 reacties op “Kindercast Kruimeltje 2010

  1. tjek die leuke koppies van ze!
    ze hebben het heeelll goed gedaanxD
    ik ben fan.
    Ik was al voor jesse vanaf de eerste aflevering en hij bleef maar doorgaan.
    Grappig toch!
    Joep: je moet echt doorgaan met acteren en zingen.
    En de rest is ook geweldig goed.XD

  2. Ik zet het maar even hier neer maar je kunt nu als kind weer auditie doen. Dit keer voor Zorro. Misschien kan je dat ook op de site zetten ?

  3. In de serie speelt Stefan de rol van Kruimeltje en dus niet Joes. Dit had te maken met z’n speelbeurten geloof ik. En Jany van Dooren de rol van Keesie. Jany had ook auditie gedaan voor de musical, maar zat daar bij de laatste 40, maar nu mag ze dus toch Keesie spelen in de serie. Ik heb zelf gefigureerd omdat ik bij de laatste 10 keesies zat in de musical audities en Jillis was er die dag ook.

  4. Wat?!?!?! Joes niet in de serie? Hebben ze die hele zoektocht gehouden wie dé Kruimeltje mag zijn en dan doen ze daar niks mee? Ik dacht toch dat de ‘prijs’ was dat de winnaar serie mocht spelen. Niet dat ik Stefan niet goed vind ofzo, want dat vind ik wel, maar het verbaast me wel heel erg.

  5. Superleuk dat Stefan Kruimeltje mag spelen in de serie! Ik vind het juist leuk dat Joes niet alles mag doen, want bij Ciske was het alleen Dave die alles mocht doen en hier mogen dus ook anderen. Daarbij vind ik dat Stefan ook beter kan acteren dan Joes, maar dat is mijn mening 😉

  6. Wij waren gewoon figuranten. Dus moesten allerlei opdrachtjes doen, naar de waterput, naar school, in de afgebrande winkel van Wilkes kijken. Dus we hadden geen echte ‘rol’ ofzo. Voor mij was het eenmalig, ik had vandaag ook nog gekund, maar het zijn zulke lange dagen, dus mijn moeder heeft besloten niet meer te gaan. Het was wel heel erg leuk om te doen hoor!

  7. weet iemand toevallig of ze nog figuranten zoeken en waar ergens in nederland het is?

    Stefan vind ik zelf ook een goede kruimeltje. Joes is ook super maar ik denk dat stefan beter is voor de serie zodat joes zich kan focussen op de premiere en alles. het is al druk genoeg voor hem en het zijn tenslotte nog maar kinderen.

  8. Ik snap die moeder van jou wel hoor, Chris. Mijn dochter mag ook een paar keer figureren. Als je dan om 8.00 uur aanwezig moet zijn, om vervolgens de halve dag rond te hangen, vraag je je wel eens af waar je eigenlijk mee bezig bent. Maar ja, zij vind het geweldig om te doen en het is ook wel heel leuk om te zien hoe het allemaal in zijn werk gaat. En nu maar goed opletten als het op tv komt of je een glimp van jezelf kan opvangen!

  9. Voor zover ik weet speelt Emilio de rol van vriendje in de musical. En Stefan speelt ook Kruimeltje in de musical. Hij was er op de uitmarkt niet bij omdat hij die dag opnames had voor de tv serie.

  10. Emilio gaat waarschijnlijk ook Kruimeltje spelen maar dat is nog helemaal niet zeker

    2 nieuwe Buikies:
    Casper van Hensbergen en Sem van der Hijden

    3 nieuwe Vriendjes:
    Daan Jorissen,Melle Rigter en Olivier Dadema

  11. De berichten van Samantha zijn gewist.
    Iemand geeft zich hier uit als Samantha. Maar dit is niet de Samantha die in de musical gaat spelen.

    Ik wil die persoon dan ook vriendelijk verzoeken om hiermee te stoppen.

  12. Dat kan nog veranderen daarom mogen de groepjes niet online.
    Maar waar het omgaat is dat Samantha het berichtje niet geplaatst heeft. Iemand doet zich voor als Samantha.

Geef een reactie

