Oliver (Belgie) 2010

Oliver Voorlopige kindercast:

Bart Aerts, Romy Basting, Annalie de Boer, Elodie Botte, Charlotte Boudry, Celine Brouwers, Silke De Busser, Lauranne De Caluwe, Manon Campion, Brent Dielen, Flore Geuns, Mathilde Geyssen, Glenn Goris, Joelle Grouwstra, Mick van Haaren, Sepp Hendrikckx, Sander Heynderickx, Didier Houttequiet, Kaat Jannes, Cailin van Loon, Lenke Van Looy, Emma Malfliet, Flore De Marie, Luca Mwewa, Kelly van de Ree, Arno Reyns, Dave Rijnders, Laura Maya Y Rosiers, Lauren De Ruyck, Olivier Scheers, Laura Seys, Vincent-Laurens Seys, Florian Slangen, Yvonne Sleegers, Elke Sohier, Timon Sohier, Chiara Stam, Quinty Stok, Joel Toeange, Guust Vandenbussche, Lore Vangeneugden, Aline Verbergt, Dennis Vermeulen, Kalinka Verschraegen, Bjarne Verschueren, Mirthe Verschueren, Yaro Van Vlimmeren, Lonneke Zijlstra, Lieve.

Laura_seys

Timon_sohier Elke_sohier Guust_vandenbussche

Charlotte_boudry

Kaat_jannes

Joel_toeange

Annalie_de_boer

Romy_basting

Flore_de_marie Lauranne_de_caluwe

Brent_dielen

Kalinka_verschraegen

 

Mathilde_geyssen Lauren_de_ruyck Didier_houttequiet

Lenke_van_looy

Cailin_v_loon

Chiara_stam

Bjarne_en_mirthe_verschueren

Laura_maya_y_rosiers Glenn_goris Arno_reyns Emma_malfliet

Yvonne_sleegers Celine_brouwers

Joelle_grouwstra

Kelly_van_de_ree Quinty_stok

Manon_campion

Oliver: Sepp Hendrickx, Timon Sohier, Guust Vandenbussche

Dodger: Sander Heynderickx, Arno Reyns, Olivier Scheers

Charlie: Yaro Van Vlimmeren

Luca mwewa

47 reacties op “Oliver (Belgie) 2010

  1. Ik ben supertrots dat mijn beide kids voor de musical Oliver geselecteerd zijn, Bjarne en Mirthe Verschueren, broer en zus in dezelfde musical, yes, joepi !!!

  2. Arno Reyns speelt dodger
    en Timon Sohier speelt oliver
    Lauren de Ruyck,Flore Geuns,Vincent-Laurens Seys Florian Slangen ,Bart aerts,Mathilde Geyssen , Kalinka Verschraegen ,Didier Houttequiet ,Aiko Vanparys spelen ook mee

  3. jeej go arnoo.. ik zat bij hem in het groepje in belgie vorige maand van the sound of music, hij wou zo graaag dodger zijn en hij is het 😀
    GR bradley

  4. Hey Nicky,
    Er spelen 150 kinderen mee in Oliver. Hier staan alleen de namen van de kids die ik weet dat meespelen. Er staat ook voorlopige kindercast.

  5. Hallo,

    Julie en Aurélie waren er beiden ook bij maar kunnen het niet combineren met het dansen en moeten helaas ook afhaken. Aan iedereen veel plezier en geniet ervan!!!!!!

    liefs

    Julie en Aurélie

  6. Hey Elodie jou moeder en mijn moeder zaten volgens mij naast elkaar???
    Ik zat bij de uitslag naast jullie en dacht al jij mag vast mee doen??
    Jou moeder spreekt toch spaans??
    Leuk!!

  7. hey hallo!
    ik ben charlotte boudry,
    ik speel ook mee in Oliver!
    een hele dikke proficiat aan iedereen
    die er ook door is.tot in juni allemaal!
    groetjes charlotte!!!!!

  8. joepie guust heeft de hoofdrol te pakken man veel succes der mee he en je weet ik kom zeker een paar voorstellingen kijken he van maar dan ga je mij wel de datum’s moeten zeggen wanneer jij moet gaan he

    vele groeten van diego

  9. wanneer worden de datums bekend gemaakt van de kandidaten dat moeten spelen kzou graag willen weten wanneer guust vandenbusshe moet spelen kan mij dat iemand al zeggen ????

Geef een reactie

