Speeldata groep 5 The sound of music (gouden jubileumtour)

gr53

Speeldata groep 5 (De tourende von Trappetjes):   Nohr, Noa, Maaike, Gill, Britt, Brenn.

vrijdag 16 april 2010 Rotterdam

woensdag 21 april 2010 Rotterdam

donderdag 29 april 2010 Breda

zondag 9 mei 2010 Amsterdam

zondag 16 mei 2010 Amsterdam

vrijdag 21 mei 2010 Groningen

donderdag 27 mei 2010 Groningen (Dioni Jurado als Kurt)

donderdag 3 juni 2010 Apeldoorn

vrijdag 11 juni 2010 Apeldoorn

zondag 13 juni 2010 Apeldoorn (laatste voorstelling)

Deze data zijn onder voorbehoud en kunnen gewijzigd worden.

nohr de vosNohr Noa Maaike

Gill britt van belkomBritt Brenn

12 reacties op “Speeldata groep 5 The sound of music (gouden jubileumtour)

  1. Eigenlijk maakt het niet uit toch? Of wil je graag een bepaalt groepje zien? Ik vind alle groepjes wel leuk. Ik ga in ieder geval naar groepje 2 omdat Manon daar Gretl speelt. Ik wil haar graag zien. Verder zit ook Larissa daar in. Ik heb haar al gezien als Brigitta en benieuwd naar haar als Louisa. Maar eigenlijk zou ik alle groepjes wel willen zien.

  2. Ik ga 24 april in rotterdam,dus ik hoop dat de speeldata voor die shows,snel bekend worden gemaakt en natuurlijk zullen ze allemaal goed zijn. Maar hoop toch stiekum dat het groepje van Brenn of Dioni speelt als ik ga

Geef een reactie

