Speeldata groep 3 The sound of music (gouden jubileumtour)

Speeldata groep (De tourende traptoppers)3:   Anouk, Sylvie, Lynn, Peter, Finlay, Bradley

vrijdag 23 april 2010 Rotterdam (met Esmay Deleij als Louisa en Ricky  Kooyenga als Friedrich)

woensdag 28 april 2010 Breda

vrijdag 7 mei 2010 Amsterdam

vrijdag 14 mei 2010 Amsterdam

donderdag 20 mei 2010 Groningen

zondag 30 mei 2010 Groningen

zondag 6 juni 2010 Apeldoorn

woensdag 9 juni 2010 Apeldoorn

Deze data zijn onder voorbehoud en kunnen gewijzigd worden.

anouk pippelAnouk Sylvie Lynn

peter de kroonPeter Finlay Bradley

6 reacties op “Speeldata groep 3 The sound of music (gouden jubileumtour)

  1. heei Pien
    de voorstellingen gaan goed hoor 😀 woensdag weer he :D.. mijn groepje is leuk hoor maar ik mis mijn groepje van de verlenging toen in de efteling
    GROETJES

  2. Deze groep had ik op 30 mei 2010 in Groningen,,
    Heb jaren gezocht welke groep ik toen had, want m’n nichtje had het programma boekje meegenomen.
    Ik mis het zoo!
    Want ze waren top!

    gr.Nadine<33

Geef een reactie

