Kindercast Mary Poppins

Mp
Tweede kindercast

Jane: Robin de Boer, Vajen van den Bosch, Sterre Bours, Eefje Paddenburg, Aimee de Pater, Manouk Tjassens.

Michael: Daan van Dalen, Jaap Fischer, Roan Pronk, Leonard Schoots, Timo Verbeek, Mischa van Zomeren.

aimee de pater Aimee de Pater

 daan van dalen Daan van Dalen

 Eefje paddenburg Eefje Paddenburg

 Jaap fischer Jaap Fischer

leonard schoots
Leonard Schoots

Manouk tjassens Manouk Tjassens

mischa van zomeren
Mischa van Zomeren

roan pronk Roan Pronk

Robin de boer Robin de Boer

sterre bours Sterre Bours

Timo verbeek Timo Verbeek

Vajen van den bosch Vajen van den Bosch

Robin de Boer

De koppeltjes:

Vajen & Leonard

Robin & Daan

Aimee & Roan

Sterre & Timo

Manouk & Jaap

Eefje & Mischa

OLYMPUS DIGITAL CAMERA 
Aimée de Pater & Roan Pronk

timo verbeek sterre bours 
Timo Verbeek & Sterre Bours

daan van dalen robin de boer
Daan van Dalen & Robin de Boer

mischa van zomeren eefje paddenburg
Mischa van Zomeren & Eefje Paddenburg

vajen van den bosch leonard schoots
Vajèn van den Bosch & Leonard Schoots

aimee de pater vajen van den bosch
Aimée de Pater & Vajèn van den Bosch

eefje paddenburg aimee de pater
Eefje Paddenburg & Aimée de Pater met Noortje

leonard schoots!
Leonard Schoots met Noortje

mischa van zomeren eefje paddenburg

Mischa van Zomeren & Eefje Paddenburg

mischa eefje

Mischa van Zomeren & Eefje Paddenburg

43 reacties op “Kindercast Mary Poppins

  1. Hier heb je wat achternamen (ookal heb je zelf ook al wat)

    Sterre ???
    Manouk Tjassens
    Eefje Paddenburg
    Vajèn van den Bosch
    Robin de Boer
    Aimée de Pater

    Micheals:
    Timo Verbeek
    Misha van Zomeren
    Leonard Schoots
    Roan ???
    Daan ???
    Jaap ???

  2. Robin de Boer en Daan van Dalen
    8 juli premiere
    Vajèn van den Bosch en Leonard Schoots
    1 juli premier
    Aimée de Pater en Roan Pronk
    15 juli premiere

  3. Manouk is samen met Jaap en Eefje met Mischa.
    Ik weet niet hoe het bij Eefje en Mischa zit, maar Manouk wil haar speeldata niet online !

  4. ik snap niet zo goed waarom ze de data niet online willen. Het is toch alleen maar leuk als mensen speciaal naar je komen kijken??

  5. Zoals al eerder ergens hier gezegd: sommige kinderen willen gewoon dat ‘fangedrag’ en al die hectiek voor/na de show niet ! Dat hebben we gewoon te respecteren. Snap je het nu ?!

  6. sorry, het was niet zo bedoelt!! ik was er erg benieuwd naar maar nu begrijp ik het wel. de eerste keer dat het gezegd werd, heb ik het denk ik niet gelezen. maar toch bedankt.

  7. dit zijn de speeldata van sterre en timo:

    Vrijdag 23 juli ’s avonds
    Woensdag 28 juli ’s middags
    Zondag 8 augustus ’s middags
    Zaterdag 14 augustus ’s middags
    Woensdag 18 augustus ’s middags
    Donderdag 26 augustus ’s avonds
    Zondag 29 augustus ’s avonds
    Woensdag 1 september ’s avonds
    Zaterdag 4 spetember ’s avonds
    Vrijdag 10 september ’s avonds
    Zondag 19 september ’s middags
    Zaterdag 25 september ’s middags
    Donderdag 30 september ’s avonds
    Zondag 3 oktober ’s avonds
    Dinsdag 5 oktober ’s avonds
    Woensdag 13 oktober ’s avonds
    Zaterdag 16 oktober ’s avonds
    Vrijdag 22 oktober ’s avonds
    Zondag 31 oktober ’s middags

    ik heb ze van sterre zelf, en van haar mochten ze op deze site

  8. Ondanks dat ik op rij 2 zat vond ik het heel ingewikkeld om te kijken welke kinderen ik nou vanavond gezien heb, maar mijn gok is dat het Sterre & Timo waren. Klopt dat?

    Ze waren in elk geval heel goed!

  9. O nee het zijn Rachelle & Nathan. Toen ik dat stuk over Nathan zag en die foto erbij begon ik weer te twijfelen en ik kwam nu ook inderdaad de lijst tegen waarop stond dat zij speelde.

    Was zoals hierboven staat erg goed!

Geef een reactie

