Kinderaudities

SomInschrijving gesloten 

Ben jij een meisje (in april 2010) tussen de 7 en 12 jaar oud en ben je niet groter dan 1.55 m.

Of ben je een jongen (in april 2010) tussen de 9 en 16 jaar oud en ben je niet groter dan 1.60 m.

Kun je goed zingen

Kun je goed dansen

Kun je acteren

Wil en mag je van je ouders maximaal 24 keer in 2010 optreden.

In vakanties, na schooltijd en in de weekenden repeteren en spelen.

Zijn je ouders bereid om voor vervoer van en naar de theaters te zorgen.

Ben je beschikbaar voor repetities vanaf eind februari 2010 (ook in de krokusvakantie).

Wil je graag meedoen aan de audities.

Ga dan naar www.theaterhits.nl

Kijk aan de linkerkant bij kinderaudities.

En geef je op voor 22 januari 2010.

door jongmusicaltalent Geplaatst in Audities

19 reacties op “Kinderaudities

  1. Ik ben Renee Jansen
    Ik wil heel graag mee doen met musicals
    Ik wil later actrice worden
    Voor audities met ik 24 uur bereikbaar
    mijn nummer is 0633916059
    De groeten Renee

  2. ik wil zo graag mee doen in een musical maar ik kan maar niets vinden. hier waat over me zelf. ik ben een meisje ik ben 1.55 en ik hbe bruin haar en ik heb bruinen ogen. ik kan oged zingen en ben altijd gezelig.
    gr. Celine

  3. o ja ik ben 11 jaar, dit is aan de elfteling bedoelt ik wil daar zo graag op het toneel staan dus mail me dan maar ook.

    groetjes celine

  4. Hey Celine,
    Dit is niet de site van de efteling. Kijk aan de rechterkant bij audities. Voor de audities van Camp rock kan je je nu aanmelden, maar dat moet je wel zelf doen.

  5. hoi
    ik ben Pip
    ik ben 13 bijna 14 jaar oud
    ik wil heel graag in een musical dansen zingen en acteren
    maar er is maar geen musical die kinderen willen hebben die 13 of 14 zijn
    weten jullie of er een musical is?
    gr Pip

  6. HALLO IK HEET ESMERALDA EN IK BEN EEN MEISJE EN IK ZOU HEEL GRAAG MEE WILLEN SPELEN IN EEN MUSICAL EN IK BEN 8 JAAR OUD WETEN JULLIE EEN KINDER AUDITIE DIE NOG KOMT?

  7. hallo, ik ben Daphne ik ben 15 jaar en mijn grote droom is om in een film/musical te kunnen acteren. Als jullie iemand nodig hebben, of audities zijn. laat het mij dan weten als je wilt.

  8. Haaaaaaaaii ik ben een meisjee van 13 en ik WIL ZOOOOOOGRAAAAAG,zingen of acteren in eeen musical

    Of Desnoodss auditie doen!!!!(Maaar die sijn er niet meer)

    xEeeenmeisje metEengrOteDROOM..

Geef een reactie

