Joseph (Beatrix theater Utrecht)

Kindercast Joseph     Groep 7 (Surprise girlzzzz):

suprise girls

Samuella: Lies Buskens

Noah: Fleur Dusschoten

Brenda: Macy Aschman

Eva: Bente Nanayakkara

Maria: Afke van Egmond

Naomi: Anna Pete

Sarah: Nina Kraak

Esther: Jessie Heemskerk

Daniella: Tessa Willebrands

Mirjam: Elaine Hakkaart

Speeldata groep 7:

dinsdag 10 november 2009

dinsdag 17 november 2009

dinsdag 24 november 2009

dinsdag 1 december 2009

dinsdag 8 december 2009

dinsdag 15 december 2009

dinsdag 22 december 2009

dinsdag 29 december 2009

Deze data zijn onder voorbehoud en kunnen gewijzigd worden

macy aschmanMacy jessie heemskerkJessie

Tessa Elaine

door jongmusicaltalent Geplaatst in Joseph

19 reacties op “Joseph (Beatrix theater Utrecht)

  1. Inderdaad apart.

    De eerste groepen, intussen een jaar geleden, waren half/half: 5 meiden en 5 jongens. Later kwamen er groepen met 2 of 3 jongens en 7 of 8 meiden. En nu dus een girls only club? Zijn er soms te weinig getalenteerde jongens in het land?

  2. Er was maar 1 groep die echt uit 5 jongens en 5 meisje bestond. Wij hadden 2 jongens en 8 meisjes en ik heb vaak ingevallen en dan waren we met 4 jongens en soms 3 of ook 2.
    Maar alleen maar meisjes heb ik nog nooit bij joseph gezien..
    Ik heb nog 4 speelbeurten over en had die wel erg graag willen opmaken in dat laatste groepje maar ja dat mag dan weer niet..zo vreemd..ze gaan ook alleen maar op de dinsdag spelen 8x geloof ik..heel apart..waarom nemen ze dan niet de groepjes die er al waren of van onze oude groepjes zoals noord die hebben nog 13 speelbeurten over en hadden dat vast erg graag gedaan!
    Erick

  3. Fijn dat andere kinderen dit ook mogen mee maken toch? Weer nieuwe super gemotiveerde kinderen. Juist fijn dat we zoveel talent hebben in nederland. Deze meide groep is zeker heel speciaal!

  4. Dat vind ik ook. Snap best dat de andere kinderen graag door willen spelen. Maar als dat gebeurt krijgen andere geen kans. En ik denk dat dit groepje er nog wel speelbeurten bij krijgt.

  5. Natuurlijk zeker weten! Het ging over het starten van een nieuw groepje en waarom niet door met bestaande groepjes. Niet over verschil tussen meisjes en jongens! Zowel voor jongens als meisjes is het een hele prestatie om er te staan. Dus ODE aan alle JOSEPH kinderen (jongens en meisjes)

  6. Ik heb toevallig de meidengroep gezien in het Beatrix theater.
    Ik vond ze helemaal geweldig ! Heel erg leuk ! Ga vooral zo door jullie stralen het toneel af ! Wij hebben erg genoten en een ontzettend leuke avond gehad. Bedankt !!!

  7. Hey!
    Ik ben Fleur en ik speel in die meiden groep!
    het is supergezellig en in 2010 mogen we ook nog heel veel shows geven hoor Erick!
    Wees blij voor ons dat wij ook mee mogen doen!
    Ik vind het iniedergeval superzzz bij de
    SurpriseGirlzzz

    Xxx Fleur (Noah)

Geef een reactie

