Kindercast Mary Poppins

Kindercast
 Eerste kindercast

Jane: Nicole van Dorp, Iris van Loen, Sarah Nauta, Lindy Pieterse, Rachelle Verdel, Sterre Verschoor.

Michael: Brian Barnett, Nathan van der Horst, Finn Karels, Gino Korsel, Cas van Leeuwen, Delano Willemsen.

Brian barnett Brian Barnett

Cas van leeuwen Cas van Leeuwen

Delano willemsen Delano Willemsen

Finn karels Finn Karels

Gino korsel 

Gino Korsel

Iris van loen Iris van Loen

Lindy pieterse Lindy Pieterse

Nathan van der horst Nathan van der Horst

nicole van dorp Nicole van Dorp

rachelle verdel Rachelle Verdel

Sarah nauta Sarah Nauta

Sterre verschoor Sterre verschoor

De koppeltjes:

Iris & Cas

Rachelle & Nathan

Sarah & Gino

Sterre & Delano

Nicole & Finn

Lindy & Brian

sarah nauta gino korsel
Sarah Nauta & Gino Korsel

nathan van der horst nicole van dorp
Nathan van der Horst & Nicole van Dorp

nathan van der horst rachelle verdel
Nathan van der horst & Rachelle verdel

Cas van leeuwen iris van loen
Cas van Leeuwen & Iris van Loen

nathan vd horst rachelle verdel

Nathan van der Horst & Rachelle Verdel met Erwin

40 reacties op “Kindercast Mary Poppins

  1. speeldata brian en Lindy bron brianbarnett.nl
    Premiere Brian:
    8 april 2010 – 20:00

    16 april 2010 – 20:00
    18 april 2010 – 19:00
    25 april 2010 – 14:00
    28 april 2010 – 20:00

    01 mei 2010 – 20:00
    07 mei 2010 – 20:00
    13 mei 2010 – 20:00
    16 mei 2010 – 19:00
    18 mei 2010 – 20:00
    29 mei 2010 – 14:30

    06 juni 2010 – 14:00
    09 juni 2010 – 20:00
    12 juni 2010 – 20:00
    18 juni 2010 – 20:00
    24 juni 2010 – 20:00
    27 juni 2010 – 19:00

    Alle data zijn onder voorbehoud!

  2. Waar zijn ook al weer de speeldata van Finn en Nicole te vinden? Want ik had ze volgens mij een keer gevonden, maar kan ze nu niet meer vinden…
    Weet iemand of ze 9 mei spelen?
    Groetjes Femke

  3. De speeldata van Finn en Nicole staan niet op internet, want dat willen ze zelf niet. Als je ze wilt hebben moet je even een mailtje/krabbel naar Finn sturen, hij geeft ze je dan.
    Maar je mag ze natuurlijk niet op internet zetten ;).

  4. @ janneke

    ik heb werkelijk geen idee want ook Cas en Iris willen hun data niet op internet zetten. Eigenlijk begrijp ik dat ook wel. maar zelf wil ik zelf ook erg graag een keer gaan als cas speelt.

  5. hoi alemaal van mary poppens hoe gaat het fijn ik ben 8 jaar en ik kom morgen naar jullie kijken jeeee was een kado nog van me verjaardag ik ga met mijn oma naar jullie
    ik wil nu al komen nou nu nog niet maar ja tot morgen ik kom zoizo

    grt luna sterk

Geef een reactie

