Kindercast Ciske de Rat (Scheveningen)

Groep_3

Kindercast Ciske de Rat (Scheveningen) groep 3   (vanaf 20 augustus 2009)

Ciske: wisselende bezetting

Dorus: Stan Egberts

Betje: Antoinet van Berkel

Jantje: Melvin de Jong

Brammetje: Peter de Kroon / Willem Schenk

Sip: Zoë Goldman

Drikus: Mischa van Zomeren

Cootje: Ayunda Stel

Francientje: Bo Jane Bruggeman

Wanda: Rosa Tieman

antoinet van berkelAntoinet melvin4Melvin

zoe goldmanZoë mischa van zomerenMischa

antoinet-peter4Antoinet & Peter antoinet v berkelAntoinet

ayunda-stan5Ayunda & Stan scheveningen

mischa-stan4Mischa & Stan

 Speeldata groep 3:

vrijdag 9 oktober 2009

donderdag 15 oktober 2009

woensdag 21 oktober 2009

zondag 1 november 2009

zondag 8 november 2009

zaterdag 14 november 2009

vrijdag 20 november 2009

donderdag 26 november 2009

Deze speeldat zijn onder voorbehoud en kunnen gewijzigd worden

9 reacties op “Kindercast Ciske de Rat (Scheveningen)

  1. Hoi ik ben peter ,
    ik speel de rol van bram samen met willem dat komt omdat wij allebei in TARZAN speelde en ook in 2009 dus er zijn van dit jaar al speelbeurten op van ons en een kind mag maar 24 keer in een jaar spelen dus vandaar dat wij de rol delen ik doe de eerste show met de groep en zo gaat willem weer en dan ik weer enzovoort ik heb er super veel zin in en ik hoop dat jullie allemaal een keertje komen kijken bij onze groep onze groep heeft 20 aug zijn premiere dus voor mensen die onze premiere willen zien …
    Groetjes Peter de Kroon ( Bram )

Geef een reactie

