Moeder en zoon samen in Ciske de Rat

Marloes_en_gijs Gijs speelt al vanaf het begin de rol van de kleine Ciske in de musical Ciske de Rat. Sinds september speelt ook zijn moeder mee in de musical. Ze zit in het ensemble en af en toe speelt ze de rol van moeder Vrijmoeth, zoals op de foto hiernaast te zien is.

7 reacties op “Moeder en zoon samen in Ciske de Rat

  1. Nouuu, ‘sinds kort’ vind ik toch wel erg kort door de bocht hoor. Marloes speelt in ieder geval al sinds september 2008 de rol van Tante Chris en andere ensemblerollen (en is dus understudy voor moeder Vrijmoeth). Ik ben zelf namelijk in september 2008 erbij gekomen en toen speelde Marloes al.

  2. Marloes speelt als +- een jaar met Ciske mee, in augustus vorig jaar speelde ze de eerste keer samen met Gijs als Ciske en zij als moeder geloof ik.

  3. marloes speelt al mee sins 12 of 13 augustus 2008 ik was er bij bij haar eerste voorsteling

    de combinatie marloes gijs ik echt leuk hoor

    zag de twee weer gisteren samen bezig als moeder en zoon echt prefect

  4. heeeey melvin
    veel plezier zondag 8 november
    wij komen zaterdag 14 november naar je kijken.
    tot dan
    groetjes van anja,peter,esmee en linde

  5. Ik ben gisteren naar Sonny Boy geweest en Gijs speelt in deze film de rol van Jan (de oudste zoon van de moeder). Hij speelt erg goed! En de film is een aanrader 😉

Geef een reactie

