Anatevka

Anatevka Bielke: Lindsay van den Bossche, Deborah de Groot, Nikki Verstegen, Suzanne Voorbij, Eefje.

kindercastanatevka14

door jongmusicaltalent Geplaatst in Anatevka

2 reacties op “Anatevka

  1. Wow, ik zoek op mijn eigen naam en vind deze hit! Mijn naam staat erbij en de info klopt: ik heb idd de rol van Bielke vervuld in 1999. Maar ik kan mezelf niet vinden op de foto. Ik twijfel bij 1 meisje: is het dan zo erg dat ik mezelf niet meer herken?

    Maargoed… wie heeft deze foto’s gepost?
    Liefs,

Geef een reactie

