Kindercast Ciske de Rat (Den Haag)

Nieuwe kindercast Ciske de Rat (Den Haag) groep 1           (vanaf april 2009)

Ciske: wisselende bezetting

Dorus: Wessel van der Kraan

Betje: Sterre Verschoor

Jantje: Martijn van den hoek

Brammetje: Toon Holman

Sip: Melle Rigter

Drikus: Leonard Schoots

Cootje: Eefje Paddenburg

Francientje: Julia Luyt

Wanda: Fleur Borst

Sterre Melle

leonard schootsLeonard fleur borstFleur

14 reacties op “Kindercast Ciske de Rat (Den Haag)

  1. Gisterenavond naar Ciske de Rat in het World Forum Theater, in Den Haag geweest.
    ‘Die kleine Ciske’ heeft mij enorm weten te raken met zijn prachtige stem en zijn natuurlijke spel. Fantastisch! Wat een talent!
    Ook het lied (na de pauze) wat de ‘meiden’ zongen heeft mij een traan doen wegpinken. Misschien ook mede doordat de dag ervoor wéér een van onze jongens sneuvelde in Uruzgan en mijn dochter (van wie ik de voorstelling kreeg voor mijn verjaardag, Ramona nog een keer bedankt!) naast mij zat en haar vriend in november wéér naar Uruzgan moet. Haar beleving en dat van ons allen werd op dat moment in dat lied gezongen. Misschien niet het mooiste lied van de avond, maar voor ons wel even het meest ontroerende.
    Complimenten voor de hele cast, maar toch een beetje het meest voor ‘die kleine Ciske de Rat’.
    Warme groet,
    Loes

    PS1 ik miste de kinderen bij ‘het applaus halen’, dus bij deze ook een GROOT applaus voor hen!

    PS2 en voor de techniek, wat zullen ze even ‘gezweet hebben’ toen de voorstelling moest worden stopgezet 😉 Ik vond het wel wat hebben…

  2. Hallo Loes..
    Gister speelde ik ook.
    En wij mochten geen eindapplaus halen omdat t na 11 uur was,, en dan mogen wij niet meer spelen!
    Maar de techniek mensen hadden t wel druk ja 😉

    Gr Fleur

  3. Heee Loes !!
    Hoe vond je het?
    Gister speelde ik ook, net als Fleur hierboven
    Ik vond het ook jammer van het eindapplaus, maar dat moeten we morgen maar extra inhalen 😀

Geef een reactie

