Ciske de Rat (zuid)

Dit zijn de nieuwe kinderen die vanaf 3 december in de cast van Ciske de Rat zuid spelen:

gr-zuid4

Groep 1:

Ciske: wisselende bezetting

Dorus: Pieter Nass

Betje: Kyra Ummels

Jantje: Joes Brauers

Brammetje: Cas Smits

Sip: Sil de Veer

Drikus: Brett van den Boogaart

Cootje: Manouk Pluis

Francientje: Maartje van Dijck

Wanda: Yael Kersten

Pieter Kyra

kyra ummelskyraummelsKyra

joes brauersJoes cas3Cas

sil5Sil brett3Brett

manouk pluismanoukpluismanouk-p4Manouk

maartje3Maartje Yael

Manouk & Kyra

Groep 2:

Ciske: wisselende bezetting

Dorus: Dennis Sluyter

Betje: Yvonne Sleegers

Jantje: Joep reijnen

Brammetje: Sem van den Hijden

Sip: Thomas Walker

Drikus: Rik Hoekstra

Cootje: Lynn van Dillen

Francientje: Femke Schuurmans

Wanda: Karlijn Martens

dennis5Dennis Joep

yvonne sleegersyvonnesleegersYvonne

femke schuurmansFemke karlijn-m14Karlijn

32 reacties op “Ciske de Rat (zuid)

  1. Hoi Pien,
    Ik snap iets niet.
    De Ciskes mogen 24x p.j spelen.
    Lorenzo is uitgespeeld(net zoals Dave) maar mag volgend jaar weer.
    Maar het duurt nog maar tot maart.. Dus wat heeft het dan voor zin;)
    Ik denk dat hij langer doorgaat, maar weet het niet zeker.

    Jana

  2. Ey Pien,
    Hij gaat sowieso over maart heen.
    Ik heb speeldata’s van: Gijs, Dave, Kaj en Brian.
    Ik weet niet of ze online mogen worden geplaatst?

    Groetjes Jana

  3. Hee wat leuk! Ik was bij de auditie’s van Regio Zuid, mijn neefje deed mee. Helaas is hij in de laatste ronde afgevallen, maar ik heb wel met al deze kinderen gepraat en hun handtekening gekregen! Echt superleuk om ze dan hier terug te zien!
    Manouk, Yvonne, Maartje, Yael en Kyra ongelovelijk veel succes met repeteren meiden! Jullie zijn kanjers! Ik hoop dat ik één van jullie nog een keer spreek, ben wel benieuwd welke rollen jullie hebben gekregen!
    Liefs,
    Anne

  4. Hallo, ik ben Kyra Ummels en speel ook mee in groep zuid 1. Dit is de rolverdeling.

    GROEP 1
    -pieter nass = Dorus
    -Joes Brauers = Jantje Verkerk
    -Cas Smits = Brammetje
    -Sil de Veer = Sip
    -Brett van den Boogaart = Drikus
    -Kyra Ummels = Betje
    -Yael Kersten = Wanda
    -Maartje van dijck = Fransientje
    -Manouk Pluis = Cootje

    GROEP 2
    -Thomas Walker = Sip
    -Joep Reijnen = Jantje Verkerk
    -Sem van den Hijden = Brammetje
    -Dennis Sluyter = Dorus
    -Rik Hoekstra = Drikus
    -Yvonne Sleegers = Betje
    -Karlijn Martens = Wanda
    -Femke Schuurmans = Fransientje
    -Lynn van Dillen = Cootje

    Ik heb ook een leukere foto van mezelf (die andere is al 3 jaar oud). Hoe kan ik die plaatsen of doorsturen naar jullie?

  5. Hey Kyra,
    Bedankt voor de groepen. Ik zal ze op de site zetten. Ik heb jou bij het kvk songfestival in Rormond gezien. Goed gezongen. En nu de meisjes hoofdrol in Ciske. Alvast veel plezier met spelen. Een foto kun je mailen naar: kwiby@hotmail.com
    Dan zet ik hem voor jou op de site.
    Groetjes Pien

  6. Hoi
    Ik speel ook mee in Ciske de Rat zuid, groep 1. Ik heb al lang geleden een foto doorgestuurd maar zie hem nog niet. Misschien is er iets fout gegaan. Moet ik nog even een andere foto sturen?
    Gr. Cas Smits

  7. Hey Cas,
    Ik had je toch terug gemaild dat je mail leeg was. Jij hebt mij toen weer gemaild dat je de foto opnieuw zou mailen, maar dat heb je niet gedaan.
    Als je nog steeds een foto op de site wil hebben mag je die mailen naar kwiby@hotmail.com
    Groetjes Pien

  8. Hey Joes.

    WDZ is supertrots dat jij de komende maanden mee mag doen in deze prachtige musical. Dat beloofd nog wat voor juni 2009. Zet hem op 3 dec. Maar hoe zit het nu met je conditie?
    Groetjes; Toos Br.

  9. Hey Joes,
    Ik zou heel graag komen, maar musical is duur. Ik niet of ik kan komen. Maar ik heb Ciske wel al gezien en vind het een super mooie musical. Ik wens jou heel veel plezier met spelen.
    Groetjes Pien

  10. ik heb met al mijn musicalfriends 4ever de eerste drie voorstellingen gespeeld ik vond het heel cool . het = ook spannend maar toch leuk
    de mazzel jantje(joes)

  11. Ik bedoelde eigenlijk 27-12-2008 om 14:00 in Tilburg en dan met name wie Ciske en Betje speelden.

    Ik ben naar meerdere voorstellingen geweest en vind het leuk te weten wie wanneer heeft gespeeld.

  12. Hallo;)

    Ik wil heeel graag naar CISKEDERAT!
    Waarschijnlijk ga ik dat ook doen,
    alleen..

    Ik wil naar die van GROEP 2-Zuid!

    Daar is Jantje: Joep Reijnen
    En die wil ik heeeeel graag zien, omdat hij heeel goed is lijkt me;)

    Maar waarom speelt groep zuid? is dat Amsterdam zuid? wat is het, en welk datum??

    groetjes,
    Aleksandraaaaa

  13. Hallo;)

    Ik wil heeel graag naar CISKEDERAT!
    Waarschijnlijk ga ik dat ook doen,
    alleen..

    Ik wil naar die van GROEP 2-Zuid!

    Daar is Jantje: Joep Reijnen
    En die wil ik heeeeel graag zien, omdat hij heeel goed is, hij heeft kvk gewonnen!!

    Maar waar speelt groep zuid? is dat Amsterdam zuid? wat is het, en welk datum??

    groetjes,
    Aleksandraaaaa

  14. hey aleksandra

    heb je nog kaartjes voor roermond kunnen krijgen.
    ik speel 13,15,17 en 20 mei.

    groetjes joep reijnen (jantje verkerk)

Geef een reactie

