Kindercast Joseph (Randstad)

Joseph Groep 1: Cheyenne Boermans, Sarah Ketting, Boaz Mensah, Vince Mes, Mayleen Schoenmaker, Mylène Waalewijn, Mees Zimmerman, Calvin, David, Myrthe.

Cheyenne & Mayleen boaz mensahBoaz

Mylène

Groep 2: Julia Bloemberg, Douwe de Boer, Maud Castelijn, Marcelle Jacobs, Lars Kajuiter, Saray Koel, Timon Kornelis, Christian Nieuwenhuizen, Chris, Jasmijn.

Julia Marcelle

Groep 3 (Color kids): Ana Balestra, Mitch Blaauw, Sabina Jensch, Anouk van Laake, Rico Roije, Aron, Isabel, Lucas, Tessa.

Giovanni & Sabina

Groep 4: Milena Appelman, Anouk Corstens, Giovanni van Druten, Nienke Grobecker, Valentijn Hoogwerf, Femke Marijne, Erik Neuvel, Lennard Steinhoff, Timo Verbeek, Maud van Walbeek.

Valentijn Timo

door jongmusicaltalent Geplaatst in Joseph

38 reacties op “Kindercast Joseph (Randstad)

  1. Ik speel ook in Joseph in de regio Zuid. En ook Margot, Bas, Shannon, Timo, Sami uit Ciske de Rat.
    We beginnen op 15 november met de repetities.
    Gaaf!

  2. Hallo, ook de regio west is nu bekend en Aimee de Pater en ik,Ieme Bijlhout, mogen daar ook in spelen. Welke groep we spelen weten we nog niet, we beginnen 13 december met de repetities.
    Wij hebben samen ook gespeeld in Ciske de Rat regio Rotterdam groep 3.

  3. Hey Ieme,
    Wat leuk dat je nu in Joseph mag gaan spelen. Veel plezier, ook met repeteren. En als je weet wie er allemaal meedoen in jullie groep laat je het dan even weten.
    Groetjes Pien

  4. heey allemaal
    ik ben 2e kerstdag (26-12-08) naar Joseph geweest in apeldoorn en het was super gaaf.
    ik had groepje 3.
    en daar was ik onwijs blij mee want ik wou zo graag mitch en rico .
    en ik kreeg ze ook nog en ik wist niet eens wanneer ze speelden 😀
    maar jullie moeten er echt heen.
    foto’s en filmpjes staan op mijn hyves

    Maureen

  5. Hoi daar ben ik weer!

    Ik zit in groep 2 van regio west.
    Ik Speel in Den Haag Rotterdam Gouda en Zoetermeer.

    Als iemand wil komen kijken kom dan daar naartoe

    Doeg

    ieme

  6. @Pien,
    Het was weer helemaal supertop! We hebben nu ook met John gespeeld en mochten met de hele cast op de foto..
    Nu moet ik weer 6 weken wachten voordat ik weer op mag..
    Jammer want ik wil elke dag wel!
    Gr Erick Brons

  7. De audities die jij waarschijnlijk bedoelt Pien is een terugkomdag voor een selectie van de kinderen die al in joseph hebben gespeeld, er komen geen externe audities…

Geef een reactie

