Les miserables 2008

kids

Gavroche: Max de Boer, Enzo Coenen, Rick Mackenbach, Tom van Marrewijk, Vinni Peverelli, Wytze de Swart, Bram Zoontjes.

Cosette: Zilver Dudink, Melissa Groeneveld, Tara Hetharia, Valerie Pos, Gaby Smidt, Rosa Tieman.

Eponine: Alanis Blom, Elaine Hakkaart, Samantha Klaren, Richelle Plantinga, Gaby Visscher, Nori de Winter.

Gaby_visscher_2Gaby  Samantha_klaren_2Samantha  Rick3Rick

AlanisAlanis   TaraTara   TomTom

BramBram   ZilverZilver   Elaine_2Elaine

Valerie posValerie   Melissa  

30 reacties op “Les miserables 2008

  1. Er gaat op internet ook al een foto rond met alle kids er op. Het “inlegvel” van het programmaboekje. Ik heb de foto eventueel voor je. Moet je maar zeggen hoe ik die moet sturen

  2. Hallo ,
    Leuk dat jullie ook aandacht besteden aan de NL KIDS ! Zoals de naam al verraad ben ik de trotse vader van Tara :-)Er mogen helaas geeen foto’s worden gemaakt in het theater,dus ik kan geen bijdrage leveren. Wel staat er een spetterende actie foto van Tara in het boekje.
    Succes met jullie site !

  3. Hallo,

    Afgelopen zaterdag ben ik naar les mis geweest en had Tara als Cosette. Ze was fantastisch!! Heel overtuigend en vooral haar zang was geweldig. Als Gavroche had ik Wytze die net als Tara geweldig speelde! Ik was onder de indruk. Jullie komen er wel! TOP

    Groetjes Kim

  4. Gisteren ben ik naar Les Miserables geweest om m’n nichtje Melissa als Cosette te zien. Nooit geweten dat ze zo mooi kon zingen! Ik kon van die afstand niet zien wie er voor Gavroche speelde, maar hij deed het erg goed. Digitaal applausje 😉

  5. wij zijn 8 Juni naar les miserables geweest geweldig kleine cosette werd gespeeld door Gaby de Smidt ze zong de sterren uit de hemel ik was echt ontroerd door haar zang en spel weet zeker dat wij van haar meer zullen gaan horen

  6. 15 juni naar les miserables geweest de kinderen waren geweldig kleine cosette gespeeld door gaby de smidt zong mooi zuiver echt om kippenvel van te krijgen we zullen van dit meisje zeker meer horen in de musical wereld ,kleine eponine werd gespeeld door gaby visser was schattig.gavroche gespeeld door enzo een goede stem en zijn spel was zeer overtuigend

  7. waar is de fanclub van gaby de smidt wij hebben haar donderdag 3juli zien spelen en toen ze naar beneden kwam hebben wij hard geklapt en en foto gemaakt wat een lief bescheiden meisje ze was geweldig als kleine cosette zo zuiver en mooie stem en zo geweldig spel dat wij moesten huilen

  8. ik denk dat je de kinderen niet moet beoordelen op beste. Ze spelen volgens mij allemaal de sterren van de hemel, en ieder kind heeft zijn eigen specialiteit.

  9. Ik ben 21 februari 2009 naar Les Miserables geweest, en toen speelde Zilver Dudink Cosette. Ik kreeg echt kippenvel van haar, en de tranen stonden in mijn ogen. Ze heeft zo’n mooie, heldere stem! Er staat hier nog niks over haar, maar ze speelt en zingt echt fantastisch.

  10. Ik vond het vooral gek dat wij bij het eindappplaus geen kinderen kregen te zien terwijl het een matinee voorstelling was .. is hier een rede voor..

    voor de rest echt geweldig gedaan!:D

  11. Ohh.. okee ik vond het wel raar omdat alle kinderrollen normaal wel op het podium komen maarja ze zullen er vast een hele goed rede voor hebben!:D

  12. Sir Andrew Lloyd Webber wilde de kinderen niet bij het eindapplaus omdat dat in de andere landen ook niet zo was, en hij wilde Les Mis overal hetzelfde. Zoiets was het geloof ik 😉

  13. hoii ik ben rosa en ik heb in les mis gespeeld als cosette
    :-p dat was heel leuk!! en ik mis het heel erg…
    ik heb verder ook nog in ciske de rta gespeeld en dat was ook heel leuk!!

    xx rosa tieman

Geef een reactie

