Kindercast Ciske de Rat (oost)

 Ciske: wisselde bezetting

Dorus: Jeffrey Arenz

Betje: Jet Mineur

Jantje: Sam van den Elsaker

Brammetje: Niels Slootweg

Sip: Benjamin Berends

Drikus: Julian Molenaar

Cootje: Lisa Beer

Francientje: Lotte Pierik

Wanda: Salome van Grunsven

jeffrey5Jeffrey Jet

sam4sam-vde4Sam

lisa5Lisa oost6

14 reacties op “Kindercast Ciske de Rat (oost)

  1. Hey Femke,
    Klopt deze foto is van het musical awardgala 2006. Jet speelde toen een van de weesmeisjes uit de musical Annie. Ze zongen twee liedjes uit de musical.
    Liefs Pien

  2. Uhmm… Karlijn?
    Dave Dekker speelt al heel lang Ciske de Rat. Hij mocht zelfs de Premiére spelen op 5 oktober in Carré Amsterdam.

    Groetjes Janine.

  3. hoi, ik ben lisa beer, en ik ben dat meisje met die blauwe jurk. ik ben er nu uit, want ik heb al 24 keer opgetreden per jaar, en dat mag ook maar zoveel keer. ik ben er nu uit, omdat ik te groot werd ik hoop dat er nog veel reacties komen op mij.

    Lisa beer.

  4. heey ik speelde brammetje ik heet niels slootweg en ik ga nu auditie doen voor joseph en ik ga in de rai amsterdam spelen met ciske! ik hoop op veel reacties en lies!: hoe is het er mee??? tot snel lies! nogmaals ik hoop op veel reacties!

    p.s het email adres dat ik heb gegeven doet het niet… sorry maar ik hou mijne liever prive

  5. leuk dat je een site hebt gemaakt met ciske er bij ik ben niels slootweg en ik zag dat je van veel van mijn groep (OOST GROEP 2) een foto had. hier nog een foto van mij

Geef een reactie

