kindercast Ciske de Rat (zuid)

Jeffrey van Alphen, Margot Baars, Bas van de Beuken, Bradley Braafhart, Luc Cobbels, Demi Janssen,  Vincent Klep, Marijke Litsenburg, Cailin van Loon, Cyanne Middelaar, Dinette Middelaar, Rosanne Pits, Michiel Smets, Nicky Stawenga, Renske Verhagen,  Jens de Visser, Timo Wajers, Ingmar Willems.

De Ratte bende

Ciske: wisselende bezetting

Betje: Cailin van Loon

Francientje: Demi Janssen

Jantje: Bas van den Beuken

Cootje: Cyanne Middelaar

Drikus: Nicky Stawenga

Dorus: Vincent Klep

Brammetje: Ingmar Willems

Wanda: Renske Verhagen

Sip: Jeffrey van Alphen

Cailin Demi Bas

nicky4Nicky Renske zuid5

18 reacties op “kindercast Ciske de Rat (zuid)

  1. Dit is groep 2 van zuid: ‘De ratte bende’

    Ciske: Flemming Viguurs

    Betje: Cailin van Loon

    Francientje: Demi Janssen

    Jantje: Bas van den Beuken

    Cootje: Cyanne Middelaar

    Dirkus: Nicky Stawenga

    Dorus: Vincent Klep

    Brammetje: Ingmar Willems

    Wanda: Renske Verhagen

    Dit vond ik op flemming’s site.
    Groetjes Babs

  2. graag gedaan, dat is wel groep 2, je hebt ook nog groep 1 maar die weet ik niet. Ik zou ook trouwens dat sip er niet bij staat, of zit er geen sip in de musical? Ik heb ook nog een groeps foto van hun. Naar wie kan ik die sturen? Groetjes x Babs

  3. Hey Babs,
    Er zit een Sip in de musical, dus die ontbreek nog bij dit groepje. De foto mag je naar mij mailen. Heb je die zelf gemaakt? Anders moet je even toestemming vragen aan degene die hem gemaakt heeft. Heb jij de musical al gezien? Liefs Pien

  4. Heey Pien,
    Ik heb het nagevragen, het mag op de site. Die ene foto moet je eigenlijk wel boven de naam De ratte bende zetten, want dat zijn de 2 groepen bij elkaar. Ik heb ook nog een foto waarbij ik groep 1 met rood heb omcirkelt.
    Stuur ik op.
    Doei x Babs

  5. hooi ik ben bradley en ik speel ook mee in ciske de rat ( regio zuid)
    zou je mijn groep er ook bij willen zetten: ik zet er ookwel bijwie jammer genoeg weg is :
    mijn groep . groep 1 van regio zuid: de amsterdamse straatratten =

    De Ratte bende

    Ciske: wisselende bezetting

    Betje: Margot Baars

    Francientje: Dinette Middelaar

    Jantje: Bradley Braafhart

    Cootje: Rosanne Pits

    Drikus: Michiel Smets

    Dorus: Timo Weijers

    Brammetje: Jens Visser (jammer genoeg weg)

    Wanda: Marijke van Litsenburg (jammer genoeg weg)

    Sip: Luc Gobes

    xx bradley

  6. Hee Bradley,

    Dan valt het eigenlijk nog wel mee hoeveel er uit jullie groep weg zijn eigenlijk, niet leuk voor hun natuurlijk. Maar zijn er uit jullie groep niet veel 😉

    xx Kelly

  7. Hey Bradley,
    Ik zal jou groepje ook op de site zetten. Jammer dat er twee kinderen moeten stoppen. Ik hoop dat het met de nieuwe kinderen net zo gezellig wordt. Heel veel plezier met spelen. Als je ook een foto van jou op de site wilt hebben, mag je die mailen.
    Groetjes pien

    kwiby@hotmail.com

  8. Ciske Nieuw Zuid, groep 2

    Ciske: Wisselend
    Jantje: Bas van de Beuken
    Betje: Cailin van Loon
    Dorus: Alexander Michielsen <- staat er niet bij*
    Francientje: Demi Janssen
    Kootje: Cyanne Middelaar
    Wanda: Renske Verhagen
    Brammetje: Ingmar Willems
    Sib: Sil de Veer <- staat er niet bij*
    Drikus: Jaimy (?) <- staat er niet bij*

    *- zijn er nieuw bijgekomen

Geef een reactie

