Assepoester (studio 100)

Kleine assepoester:

Clara Cleymans, Thaini Heremans, Celine Verbeeck, Elisabeth Vinken.

Kleine Eufrazie:

Birgit Clippeleyr, Tess Driessens, Ulrike de Maesseneire, Daphne Paelinck.

 Kleine Madeleen:

Chloe de Bie, Sara Gracia, Charlotte Leysen, Cathy Petit.

Thaini                        Sara                           Charlotte

5 reacties op “Assepoester (studio 100)

  1. Hoi!
    Wat leuk, deze site!!
    Ik heb ook de kleine Madeleen gespeeld!!
    Er is alleen indertijd een foutje in de site van Studio 100 gekropen, waardoor mijn naam nu overal fout aangegeven staat :o(
    Ik heet niet Cathy Petitals, maar gewoon Cathy Petit.. :o)
    Enneum, ik zou ook wel graag videomateriaal hebben 😀 ;o)
    Veel liefs!
    Cathy

  2. Cathy!!!!! 😀
    Ik zou zo graag jullie allemaal eens terug zien> Hoe vaak ik niet terug denk aan die tijd! Alles ok met je? Wat doe je nu zoal??

    X
    Chloé

Geef een reactie

