Ciske de Rat

Voorlopige kindercast:

Jeffrey Arenz, Bas van den Beuken, Ieme Bijlhout, Gijs Blom, Olivier Blitzblum, Ilja de Boer, Marc Bokhorst, Megan Bos, Anne Borkent, Eline breuking, Holly brood, Maikel de Bruin, Maud Castelijn, Dave Dekker, Sam Doets, Daan van Dreumel, Pim van Drunen, Marco Edam, Tamar Guttmann, Jeroen Heiliegers, Demi Janssen, Jorryt de Jong, Finn Karels, Teun Keyzer, Wouter Kikstra, Wessel van der Kraan, Cailin van Loon, Mees Korving, Sam Leijten, Iris van Loen, Julia Luyt, Rick Mackenbach, Natalja Majoor, Adriaan van Maurik, Rob meere, Laurine van der Minne, Jet Mineur, Samuel Polak, Kelly van de Ree, Rico Roije, Romy Joy van Rooij, Wessel Sier, Maral van der Spek, Lena Stallinga, Nicky Stawenga, Josha Stradowki, Manouk Tjassens, Valerie Tuin, Menno van Veen, Renske Verhagen, Sterre Verschoor, Flemming Viguurs, Laura Vischschoonmaker, Lorenzo Visser, Sem de Vlieger, Kaj van der Voort, Ingmar Willems.

jeffrey5Jeffrey Bas Ieme

olivier5Olivier Anne Eline

Holly Dave & Kaj & Adriaan

Sam daan4Daan Demi

57cb7f8f1d1Flemming Jet

kelly4Kelly Laurine Maral

Natalja nicky4Nicky Renske

Rick Sterre Valerie

Wessel Laura

186 reacties op “Ciske de Rat

  1. Geels Nieuwjaarsparty 2009

    En Kaj heeft een nominatie binnen van Evenementenbureau Geels en wil de AWARD heel graag winnen. Dus stem op Kaj.

    Klik op de link:

    http://www.geels-evenementen.nl/poll/

    Op maandag 19 januari 2009 organiseert de Geels groep voor de 27e keer de Nieuwjaarsreceptie voor relaties, artiesten en collegabureaus. Hoogtepunt van de avond is de uitreiking van de Geels Populariteits Awards. De Vak en Publieks Awards worden uitgereikt aan artiesten welke in het afgelopen jaar 2008 een bijzondere prestatie hebben geleverd.

  2. Heey fleur..

    sorry ik ben gewoon een je hoor 😉

    Ik hoorde het op shownieuws en las het ikn de krant..

    veel plezier in scheveningen trouwens..
    Ik kom zeker kijken..

    Had zelf ook graag meegedaan maar mag niet van mijn ouders.. Anders had k louisa willen spelen in de SOM of in iedere gevl auditie willen doen:P

    maar veel succes en plezier!

    xx Maryse

  3. Hee
    ik ga in groningen naar Ciske de rat =D
    stiekem is mijn favoriet dave.. en ik zou graag willen weten wanneer dave&danny (D&D) samen spelen!?? weet iemand dat misschien??

  4. Danny gaat ook stoppen met Ciske, ik weet niet precies wanneer en ik weet dus ook niet of hij überhaupt nog wel in Groningen gaat spelen.
    Dave speelt op 24,26 en 29 Mei in Groningen, maar ik moet er wel bij zeggen : Dave is echt niet de enige goede Ciske, ze zijn briljant stuk voor stuk.

  5. Hee hallo!
    Weet iemand of Dave dekker in het Fortis Circus Theater in Scheveningen speelt (v.a. 6 juni 2009)? Zo ja welke data? Zo nee, wanneer speelt hij dan nog dit jaar?

    Alvast super bedankt!!

    Groetjes 😉

  6. Cas van Leeuwen speelt ook ciske..
    en kan iemand me vertellen welke kindercast er 16 oktober 2008 en woensdag 11 november 2009 speelde??
    Bedankt alvast 🙂

Geef een reactie

