Pinokkio 2006

Kindercast 2006

De Pinokkio’s:

Maarten van Hove, Thomas van Hulle, Dries de vis

geel3

Groep geel:

Charlotte Dommershausen, Sara Gracia, Thomas van Hulle, Arno Reyns, Thomas van Riet, Jesse de Roo, Kathleen Rosier, Hanne Schoovaerts, Jana Zasada

groen2

Groep groen:

Kato Bijtebier, Lina Boudry, Sabine Duijmelinck, Mathilde Geyssen, Hannah Lauwrys, Lieselotte de Pauw, Laurien Poelemans, Florian Slangen, Dries de Vis

rood3

Groep rood:

Marie Buyl, Bart Aerts, Laura van Cauteren, Maarten van Hove, Charlotte Masmeijer, Michiel de Meyer, Evy Suetens, Julie Thomas, Celine Verbeeck

15 reacties op “Pinokkio 2006

  1. Hejj allemaal
    ik ben michiel en ik heb ook meegespeeld in pinokkio ik speelde daar leandro en ik zat in groep rood
    ik vind het super dat dit er is en vind het mega tof dat pinokkio terug is
    succes allemaal
    xxxxxxxxxxxxxx

  2. op de dvd staat geen enkele hele groep…ze hebben uit alle 3 de groepen voor elke rol iemand geselecteerd. op de achterkant van het hoesje staan alle namen van de kinderen en niet wie er allemaal op de dvd spelen…daarom vroeg ik het hier want ik kan dit nergens vinden…dus als iemand dit weet…?

  3. ja amaai;
    ik mis da zo eeh.

    da is nu al 4 jaar geleden ofso.
    PINOKKIOKIDS; ik mis jullie (l)

    die tijden waren geweldig!
    & da zalk NOOIT vergeten.
    kus janna uit groep geel x

  4. hééjy allemaal,
    k’ben kathleen en heb zelf ook meegespeeld in pinokkio ( 2006 ) !! Dat was zo zaligg,maar miss alle mense want zie ze bijna nooit meer !! 😥

    Greetz en kisses
    van mij kathléén uit groep geel
    xx-xx-xx-xx-xx-xx

  5. Kinderen die op de dvd spelen:
    Pinokkio: Dries De Vis
    Leonardo: Michiel De Meyer (die van liegen,stelen,…)
    Jongleerjongetje: Jesse De Roo
    Piccolo: Lina Bourdi

    in ieder geval…

Geef een reactie

