Welkom

Hallo allemaal,

 

Welkom op deze site. In 2007 ben ik begonnen om een site te maken over kinderen die in musicals spelen. Gewoon omdat er toen nog niks te vinden was over deze kinderen. Met hulp van deze jonge sterren en hun ouders is deze site geworden zoals hij nu is. Nog steeds komt er veel informatie binnen over de musicals waar kinderen in meespelen en over de kinderen zelf. Daar ben ik erg dankbaar voor. Alle hulp is welkom. Dus weet je iets of zou je graag iets op deze site zien wat er nog niet op staat mail dan naar kwiby@hotmail.com

Veel plezier op de site!

door jongmusicaltalent Geplaatst in Welkom

17 reacties op “Welkom

  1. Hallo,
    Leuk bedacht die website
    alleen zou je een andere lay-out willen kiezen? want wij hebben die ook /// 😉 dus das beetje jammer ! Misschien kan je iets anders verzinnen dan Annie .. beijv de nieuwe musical 😉 wij doen over ciske de rat haha !! nou suc6 doei doeixx

  2. Hallo,

    Komt de kindercast van eauty & the Beast er ook nog op?
    (De kindercast van Beauty kun je zo van wikipedia plukken!)
    En van Tarzan?
    Want die mis ik nu een beetje!
    Groet en succes!

  3. Hoi,

    Leuke website. Ik speel mee in Musical Pinokkio. Ik zit in groep paars. Het voor mij de eerste keer dat ik in een echt Musical ga mee spelen. Ik vind het helemaal geweldig om mee te doen. Ik wel je best een foto van mij sturen om bij groep paars te zetten. Maar ik weet niet hoe ik dit moet doen, zodat jij hem kan toevoegen. Als je dat wil laat me dit dan weten. Ik ben zelf ook met een weblog begonnen. Er staat nog niet zo heel veel op omdat ik nog moet ontdekken hoe het allemaal werkt.

  4. Hey Charissa,
    Leuk dat je even komt kijken op mijn site. Super dat je mee mag spelen in de musical Pinokkio. Ik heb hem al een keer gezien en vond het een leuke musical. Tuurlijk wil ik graag ook een foto van jou plaatsen. Je kunt hem mailen naar: kwiby@hotmail.com
    Ik wens je veel plezier met de repetitie’s en straks met spelen.
    Liefs Pien

    ps: Waar kan ik jou web-log vinden?

  5. Leuk! Ik mag binnenkort auditie doen
    voor de komende musical Daens van studio 100
    Het zal leuk zijn als je hierover ook iets op de site zou plaatsen als je iets meer wist over de musical!

  6. Leuke informatie site, handig ook de speeldata en locaties waar ciske de rat wordt gespeeld.
    Ik mis echter de speeldata in het noorden van het land, volgens mij groningen en leeuwarden.
    En ben heel nieuwsgierig welke kinderen daarin mee gaan spelen. Zijn het jongens en meisjes uit het noorden van het land of komen ze uit amsterdam daar heen?
    Dus wie weet het?

  7. Hee pien!
    Echt Een hele leuke site,Volgens mij krijg je er ook veel complimenten over. Ik vind de site super, en heel handig dus ga zo door. Echt Top

Geef een reactie

